Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تصمیم شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو، رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی "کانکون" مکزیک و مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۲۳ در "سارایوو" بوسنی‌وهرزگوین برگزار می‌شود. به گزارش ایسنا، با تصمیم شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو و طبق رای‌گیری آنلاین فوق‌العاده‌ای که انجام شد، مقرر گردید رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی “کانکون” مکزیک و مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۲۳ در “سارایوو” بوسنی‌وهرزگوین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی جهان، “باکو” آذربایجان، “بیروت” لبنان و “کانکون” مکزیک اعلام آمادگی کرده بودند؛ پس از اینکه نمایندگان حاضر در این جلسه در خصوص امکانات کشور خود توضیحاتی را مطرح کردند در نهایت “کانکون” با ۵۲ درصد آرا موفق شد میزبانی این رویداد را کسب کند.

“سارایوو” بوسنی‌وهرزگوین نیز با اختصاص ۹۲ در صد آرا میزبانی رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۲۳ را بدست آورد.

رییس فدراسیون جهانی در این جلسه گفت: از اینکه “کانکون” میزبانی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و ” سارایوو” میزبانی رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۲۳ را برعهده گرفته‌اند، خوشحال هستیم. هر دو میزبان ظرفیت‌ها و امکانات خوبی را به نمایش گذاشته‌اند و بدون شک به خوبی این رویدادها را برگزار خواهند کرد.

دکتر چو در ادامه گفت: مکزیک تجربیات خوبی را در برگزاری مسابقات جهانی و گرندپری در اختیار دارد و “کانکون” نیز از این تاریخچه بی بهره نخواهد بود. بوسنی‌وهرزگوین برای نخستین بار است که میزبان رویدادی جهانی است و امیدواریم که این رقابت‌ها بتواند نقش به سزایی در پیشرفت تکواندو در این کشور ایفا کند. تلاش کشورها در جلسه امروز برای کسب میزبانی رقابت‌های جهانی حاکی از علاقه‌مندی آنها برای آغاز رقابت‌ها بوده و می‌توان گفت در سال جدید با ایمنی و اقداماتی  موفقیت‌آمیز به استقبال برگزاری مسابقات خواهیم رفت.

پیش از این قرار بود مسابقات قهرمانی جهان فروردین ماه سال آینده و در “ووشی” چین برگزار شود که به دلیل همه‌گیری مجدد ویروس کرونا و توجه به سلامتی شرکت کنندگان، این کشور از میزبانی رقابت‌ها انصراف داد.

“گویانگ” کره‌جنوبی نیز طی روزهای ۲۱ تا ۲۴ آوریل (یکم تا چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) میزبان رقابت‌های قهرمانی جهان پومسه خواهد بود. هرچند که در دو سال گذشته و با شیوع ویروس کرونا، فدراسیون جهانی تکواندو برگزاری چالش های مسابقات آنلاین قهرمانی جهان پومسه به منظور ارتقاء و جذب علاقمندان به این رشته را در دستور کار خود قرار داده بود.

دکتر چو در این جلسه اعلام کرد برگزاری رقابت‌های قهرمانی جهان برای کودکان می‌تواند در توسعه این رشته تاثیر به سزایی داشته باشد. همچنین اصلاحاتی در قوانین مسابقات به تصویب رسید تا رقابت‌ها با پویایی و جذابیت بیشتری برگزار شود.

در این جلسه “چونجائه پارک” نماینده کوکی‌وان نیز برای حضور در جلسه آتی شورای فدراسیون جهانی تکواندو معرفی شد.

جلسه بعدی شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو همزمان با رقابت‌های قهرمانی جهان پومسه در “گویانگ” کره‌جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تکواندو تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو رقابت های قهرمانی جهان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ میزبانی رقابت میزبانی رقابت ها مسابقات قهرمانی بوسنی وهرزگوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند