Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@19:58:56 GMT

اسکوچیچ قهرمان ملی کرواسی شد/عکس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۹۲۵

اسکوچیچ قهرمان ملی کرواسی شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پنج شنبه شب در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان در آزادی با گلزنی مهدی طارمی موفق به شکست عراق شد تا صعود خود را به جام جهانی قطعی کند.

ایران به اولین تیم آسیا نام گرفت که راهی جام جهانی شده است. همین مسئله باعث شد تا تحسین رسانه‌های دنیا نسبت به تیم ملی کشورمان و کادر فنی به اوج خود برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه واکنش‌ها و تحسین‌ها ، امروز سایت تله‌اسپورت کرواسی گزارشی جالب در خصوص سرمربی تیم ملی کشورمان نوشت و اسکوچیچ را قهرمان روز معرفی کرد.

این رسانه نوشت: باران می‌آمد. هوا سرد بود و باد می‌وزید ولی در انتها تهران به داغ‌ترین لحظه خود رسید. ایران یک بر صفر عراق را در یک بازی کلاسیک شکست داد تا جشن و سرور آغاز شود، تا خیابان‌ها پس از سوت پایان بازی به محل شادمانی مردم بدل گردد.

سایت تله‌اسپورت نوشت: قهرمان امروز ما، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی ایران است که پیشتر در ۲ دوره هدایت ریکا را برعهده داشت. او در ۲۰۰۶ قهرمانی حذفی را بدست آورد ولی سپس سالیان سال در خاورمیانه کار کرد. در اسفند ۹۸ او جانشین مارک ویلموتس در تیم ملی ایران شد تا بدین لحظه شکستی را تجربه نکند. او ۱۳ پیروزی بدست آورد و تنها یک بار طعم تساوی را چشید. آن هم بازی مقابل کره جنوبی در ورزشگاه آزادی.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران دراگان اسکوچیچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی ژیمناستیک هنری از فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین در قطر آغاز خواهد شد. این رقابت‌ها به جهت اینکه یکی از مراحل کسب سهمیه المپیک محسوب می‌شود از حساسیت و سطح فنی بسیار بالایی برخوردار است.   امید شیخ احمدی و حمیدرضا هاشمی دو داور بین‌المللی کشورمان که پیش از این در جام‌های جهانی آلمان و مصر حضور داشتند در جام جهانی قطر هم قضاوت خواهند کرد.   داوری ژیمناستیک کشورمان در شرایطی در رویداد‌های معتبر جهانی دارای نماینده است که نخستین بار در ادوار المپیک، یک داور از ژیمناستیک ایران در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. چندی پیش حمیدرضا هاشمی از سوی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای قضاوت در این رویداد معتبر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • فلاحت زاده: امیدوارم بگذارند استقلال قهرمان شود
  • دفاع اخیر ایران در برابر اسرائیل نمایش ابرقدرت گونه‌بودن کشورمان در جهان بود
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • حقوق بیکاری در کرواسی؛ بازگشت اسکوچیچ به ایران؟
  • جامعه جهانی باید تصمیم ایران در دفاع از خود در برابر اسرائیل را حق محفوظ کشورمان بدانند
  • قضاوت ۲ داور کشورمان در جام جهانی قطر
  • سه ایرانی در لیگ جهانی کاراته کامبت
  • سرمربی قهرمان کم نمی‌آورد(عکس)
  • قضاوت دو داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در جام جهانی ژیمناستیک هنری