Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@19:47:18 GMT

تل آویو در تله هکرها

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۹۵۰

تل آویو در تله هکرها

گروه هکری «عصای موسی»، با انتشار تصاویری خبر داد: دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی و اطراف شرکت نظامی صهیونیستی «رافائل» را هک کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، طی هفته‌های اخیر، سرزمین‌های اشغالی به کانونی آسیب پذیر در مقابل انواع حملات سایبری در منطقه تبدیل شده است.

اگرچه بیشتر مقامات صهیونیستی ترجیح می‌دهند اخبار مربوط به این حملات و جزئیات آن را منتشر یا درباره آن ها اظهار نظری نکنند، دیروز گروه هکری «عصای موسی»، با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود خبر داد که دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی را هک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه هکری که پیشتر نیز در حملات سایبری خود به نهادهای رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده بود، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان«ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشت: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم. این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد».

گروه هکری «عصای موسی» همچنین ساعاتی بعد، از هک دوربین‌های مداربسته اطراف شرکت نظامی صهیونیستی «رافائل» خبر داد.

این گروه با بیان این که این «تنها شروع کار است» اعلام کرد که در آینده تصاویری از دفتر و محل سکونت مقامات این رژیم را منتشر خواهد کرد.

رافائل یک شرکت تسلیحاتی صهیونیستی فعال در زمینه ساخت پدافند هوایی و تسلیحات نظامی است.

گروه هکری عصای موسی پیشتر نیز فایل‌هایی شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده بود و این اولین بار نبود که بنی گانتز هدف حمله سایبری قرار می‌گرفت.

سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که نظافتچی خانه بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» درباره جاسوس مذکور گزارش داده بود که او از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و به منظور اثبات جدی بودنش تصاویر را برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است؛ گروهی که رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند وابسته به ایران است.

در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد، مطرح کرده است. این اولین بار نبود که رسانه‌های صهیونیستی ادعای هدف قرار گرفتن گانتز را مطرح می‌کردند و انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گرفتند. 

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مارس سال ۲۰۱۹ خبر داده بود که «نداف آرگامان» رئیس شین‌بت جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

در آن زمان، گانتز با ادعای این که هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکرها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس وقت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

در ماه‌های گذشته نیز نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی بارها هدف حملات سایبری قرار گرفتند. روز هشتم آبان روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش کرد که گروه هکری موسوم به سایه سیاه، سرورهای شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی «سایبرسرو»(Cyberserve) را هدف حمله هکری قرار داده و آن را از دسترس خارج و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است. 

منبع: خراسان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گروه هکری عصای موسی تل آویو رژیم صهیونیستی گروه هکری عصای موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم

  مطالبات حماس درخصوص انعقاد پیمان آتش‌بس دائمی مشخص وواضح است.در مقابل واشنگتن و تل‌آویو سعی دارند با تهی‌ساختن غزه از اسرای صهیونیست در ازای یک آتش‌بس مقطعی وشکننده،قدرت مانور مقاومت را درآینده از آن سلب کنند. دراین خصوص گفت‌وگویی با علی برکه، یکی از رهبران حماس که در بیروت به سر می‌برد، صورت داده‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.

طی روزهای اخیر، افکار عمومی منطقه با دقت و حساسیت مذاکرات قاهره و همچنین اخبار مربوط به جنگ غزه را دنبال می‌کنند. آخرین برآورد شما از این مذاکرات و مطالبات قطعی مطرح‌شده از سوی حماس چیست؟
اگرچه مشغول بررسی پیشنهادهای مطرح‌شده ازسوی کشورهای میانجی درمذاکرات هستیم اما اصول وخطوط قرمز ما در مذاکرات مشخص است. ما هرگز این خطوط قرمز را تغییر نداده و نخواهیم داد. یکی ازاین موارد، مربوط به دائمی‌بودن آتش‌بس است. ما آتش‌بس موقت با دشمن صهیونیستی در ازای آزادی اسرای صهیونیست را نمی‌پذیریم، حتی اگر فشار زیادی در این خصوص به ما وارد شود. در این میان، ما از ابتکار عمل و راهکارهایی حمایت می‌کنیم که ناظر بر ایجاد آتش‌بس دائمی در غزه، خروج ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی در این منطقه و بازگشت آوارگان به فلسطین باشد. ما در مذاکرات به‌دنبال یک دستاورد مقطعی و محدود نیستیم که در ازای آن، مزیت‌های خود را در برابر دشمن از دست بدهیم. 
 
نتانیاهو و مقامات رژیم اشغالگر از یک سو بر اهداف شکست‌خورده خود در غزه از جمله نابودی حماس و تسلط بر نوار غزه تاکید دارند و از سوی دیگر، هیأت‌های مذاکره‌کننده خود را جهت مذاکرات آتش‌بس روانه کشورهای واسطه‌گر مانند مصر می‌کنند. این تعارض را چگونه تحلیل می‌کنید؟
بهتر است در پاسخ به این سؤال نگاهی به شرایط جاری در جنگ غزه بیندازیم. تل‌آویو به اهداف خود در این جنگ نرسیده و در یک جمع‌بندی میدانی، با شکست مواجه شده است. با این حال رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند از طریق اعمال انواع فشارها به غزه و حماس، آنچه را که در میدان قادر به کسب آن نبوده، پای میز مذاکرات آتش‌بس به دست آورد. آمریکا نیز در این مسیر به حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی پرداخته و تلاش می‌کند شکست صهیونیست‌ها در میدان نبرد را از طریق تغییر قواعد مذاکره آتش‌بس به سوی تل‌آویو تغییر دهد ولی ما این نقشه مشترک (ازسوی واشنگتن و تل‌آویو) را به‌خوبی تحلیل کرده و نسبت به آن واقف هستیم. ما در مرحله‌ای نیستیم که بخواهیم اساسا به دشمن امتیاز بدهیم، بلکه شرایط میدانی ما اکنون منسجم و بسیار خوب است. از این رو دلیلی ندارد ما مطالبات غیرقابل توجیه رژیم صهیونیستی وآمریکا را بپذیریم. درصورتی که مذاکرات آتش‌بس، حول موارد مطرح‌شده و همان خطوط قرمز اعلامی ازسوی حماس صورت گیرد و راهکارهای مبتکرانه نیز ناظر بر آنها تنظیم و ترسیم شود، ما آنها را بررسی خواهیم کرد. ما بارها اعلام کرده‌ایم که تا زمان عدم تامین منافع و خواسته‌های ملت فلسطین و مطالبات آنها، به نبرد با دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهیم و برای ادامه این منازعه در میدان تا مدتی طولانی آمادگی داریم. 
 
به هم‌پیمانی وهمکاری واشنگتن وتل‌آویو درجنگ غزه اشاره کردید.برخی منابع غربی مدعی هستندمیان نتانیاهووبایدن اختلافاتی درجنگ غزه وجود دارد و روی این موارد مانور می‌دهند. آیا واقعا به تفکیک این دو بازیگر ضدمقاومت از یکدیگر قائل هستید؟

خیر. هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی در قبال مقاومت فلسطین و منطقه مشخص است. آنها می‌خواهند حماس را از بین ببرند و صرفا هر یک بعضا روش‌ها و تاکتیک‌های خاص خود را در قبال این مسأله ترسیم می‌کنند.ما آمریکا راهرگز بازیگری متفاوت از رژیم صهیونیستی تلقی نمی‌کنیم و تاکید داریم که واشنگتن با تل‌آویو در کشتار ونسل‌کشی صورت‌گرفته در نوارغزه شریک است. در این معادله، اساسا اختلافات ظاهری نتانیاهو و بایدن اهمیتی ندارد.نتانیاهو ازجنگ وارتش رژیم اشغالگر برای حفظ موقعیت و جایگاه سیاسی و شخصی خود استفاده می‌کند. این در حالی است که وی وهمراهانش در کابینه رژیم اشغالگر در نهایت، راهی جز توقف جنگ و عقب‌نشینی از نوار غزه نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • خطوط قرمز خود را در مذاکرات تغییر نمی‌دهیم
  • (ویدئو) سایت وزارت راه رژیم صهیونیستی هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • مرکز پژوهش‌های هسته‌ای «دیمونا» اسرائیل هک شد
  • وزیر خارجه آلمان در راه تل‌آویو هست
  • شرکت های هواپیمایی بین المللی حاضر نیستند به تل آویو برگردند
  • اسناد مهم و حساس رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاد
  • حمله هکری علیه رژیم صهیونیستی