Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@08:25:26 GMT

تاتنهام در منجلاب نقل و انتقالات

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۰۹۷۳

تاتنهام در منجلاب نقل و انتقالات

شکست های متوالی لندنی ها در نقل و انتقالات کنته را به شدت کلافه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آنتونیو کنته از روند نقل و انتقالاتی تاتنهام کلافه و عصبی شده تا جایی که می‌خواهد سرش را به دیوار بکوبد! این تشبیه خبرگزاری‌های خارجی از وضعیت کنونی سرمربی تیم لندنی است.

تاتنهام تقریباً بزرگترین شکست‌های نقل و انتقالاتی تاریخ خود را فقط در این پنجره و طی چند هفته اخیر تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آداما ترائوره، بازیکن سرشناس وولورهمپتون که مدت‌ها هدف کنته برای جذب بود، به یک‌باره توسط بارسلونا خریده شد تا این وینگر پر سرعت و قدرتی نیم فصل آینده را در بارسا بگذراند.

کمتر کسی می‌تواند قبول کند که یک بازیکن در بین دو راهی بارسا و تاتنهام مردد شود، مشخصاً هر بازیکنی با شرایط برابر تصمیم می‌گیرد راهی بارسلون شود. با این حال بد نیست بدانید که رقم دستمزد بارسا در نیم فصل آتی به آداما چند برابر کمتر نسبت به پیشنهاد تاتنهام بود و انتخاب آداما در شرایط دستمزدی کاملاً متفاوت می‌تواند تا حدی مشکلات را متوجه تیم جذب بازیکن تاتنهام کند.

البته این تنها شکست تاتنهام در نقل و انتقالات نبوده است. لیورپول نیز موفق شد در همین پنجره هایجک تاتنهام را تکمیل کند و با پیشنهاد دقیقه نودی خود، لوییز دیاز از پورتو را جذب کرد. پیشنهاد لیورپول ۶٠ میلیون یورو (شامل بندهای پاداشی) بود و بازیکن پورتو نیز در دوراهی پیش روی خود، تصمیم گرفت شاگرد یورگن کلوپ شود.

با یادآوری این که پنجره نقل و انتقالاتی اروپا دوشنبه شب بسته می‌شود، باشگاه تاتنهام یک شکست تمام عیار را تجربه کرده و کنته امیدوار است در روزهای پایانی حداقل یک خرید موفق داشته باشد تا تیمش را در نیمه دوم فصل تقویت کند. او از اینکه تا روزهای پایانی در جذب بازیکن مکرراً شکست خورده عصبانی است و این ناراحتی خود را به مدیران باشگاه نیز اعلام کرده است.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام که بیشترین اتهامات در خصوص شکست‌های نقل و انتقالاتی متوجه اوست، اشتباه بزرگی در طی روزهای اخیر مرتکب شده که خبرگزاری‌های دنیا نیز به این اشتباه بسیار عجیب پاراتیچی پرداختند. زمانی که او می‌خواسته برای جذب سوفیان امرابات با مدیربرنامه‌اش مذاکره کند، اشتباهاً ما مدیربرنامه یک بازیکن دیگر صحبت کرده و چند روز برای مذاکرات با این بازیکن چانه زنی کرده است. اشتباه بسیار عجیبی که از مدیر نقل و انتقالاتی سابق یووه که انتقال بزرگ رونالدو به این تیم را رقم زد کاملاً بعید بود.

تاتنهام به طور قطعی منجلاب نقل و انتقالاتی را تجربه می‌کند. روزهای اخیر برای باشگاه لندنی به هیچ عنوان دلچسب نبوده و تاتنهام و یوونتوس بر سر انتقال کولوسفسکی در حال مذاکره هستند. یوونتوس خواهان بند خرید اجباری در پایان انتقال قرضی این بازیکن است و صحبت‌ها هنوز ادامه دارد. شاید وینگر سوئدی یوونتوس بتواند به خشکی و قحطی زدگی نقل و انتقالات در لندن خاتمه دهد.

کد خبر 551897

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تاتنهام تاتنهام اسپرز بازیکن تاتنهام جدایی از تاتنهام لیورپول تیم فوتبال لیورپول تیم فوتبال یوونتوس نقل و انتقالات فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نقل و انتقالاتی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملوان در ورزشگاه خانگی به مصاف سپاهان خواهد رفت که در این دیدار شاگردان مهدی تارتار به دنبال کسب پیروزی خواهند بود تا بتوانند به رتبه چهارم صعود کنند.

نکته مهم اینکه در این دیدار میلاد سرلک همچنان روی نیمکت حضور دارد و محمدرضا بردبار به همراه پویا پورعلی در ترکیب اصلی حضور دارند و محمد عمری نیز مقابل آنها به عنوان هافبک تهاجمی بازی خواهد کرد.

در خط دفاعی نیز با مصدومیت محمد طیبی، مثلث سه نفره حامد نورمحمدی، میلاد باقری و آرمان اکوان بازی خواهند کرد. همچنین پدرام قاضی پور امروز بازی نخواهد کرد و مجید عیدی به همراه ابوذر صفرزاده وینگ بک بازی می‌کنند.

ترکیب ملوان مقابل سپاهان:
حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمدرضا بردبار، محمد عمری، رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • بازیکن آلومینیوم: بینی‌ام شکست، داور گفت بلند شو!
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!