Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت انگلیسی به تمجید از مهاجم ملی پوش کشورمان پرداخت و به او لقب جدیدی داد

رسانه انگلیسی به مهاجم تیم ملی ایران که در آستانه پیوستن به هال سیتی قرار دارد، لقب جدیدی داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان طبق اعلام رسانه های انگلیس روز گذشته در تست های پزشکی باشگاه هال سیتی شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جدیدترین خبر سایت «hulldailymail» انگلیس به تمجید از مهاجم ملی پوش کشورمان پرداخت و به او لقب جدیدی داد.

این رسانه انگلیسی، نوشت: باشگاه هال سیتی قصد دارد در زمستان 4 بازیکن جدید به خدمت بگیرد. اکون ایلیکالی مدیر جدید و ترکیه ای قصد دارد در نیم فصل دوم بنیه تیم را تقویت کند.

یکی از گزینه های اصلی تقویت هال سیتی اللهیار صیادمنش مهاجم جوان و آینده دار ایرانی است که ایکالی به او لقب «محمد صلاح جدید» را داده است.

صیادمنش تست های پزشکی را پشت سرگذاشته و انتظار می رود در آخر هفته(فردا یکشنبه) قراردادش را با هال سیتی امضا کند.

مهاجم ایرانی و 20 ساله پیشرفت خوبی را در 3 سال گذشته داشته و در فصل گذشته برای زوریا اورکراین 15 گل به ثمر رسانده است. هال سیتی برای جذب قرضی این بازیکن حدود 2 میلیون پوند هزینه کرده است.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد نادر فریادشیران: باورم نمی شد پیمان یوسفی مثل میثاقی تحت تاثیر تیم رسانه ای عزیزی خادم قرار بگیرد جدول تمام ادوار تاریخ لیگ برتر | استقلال با 21 امتیاز اختلاف صدرنشین ماند ساندرو راسل، رئیس اسبق بارسلونا به دنبال دریافت غرامت بابت روزهای حضور در زندان یوونتوس برای قرض دادن کولوسفسکی به تاتنهام، خواهان بند خرید اجباری 40 میلیون یورویی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته سی و دوم سری آ ایتالیا شامگاه دوشنبه از ساعت ۲۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «بولونیا» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک بولونیا به پایان رسید.

در این دیدار تیم فوتبال بولونیا ابتدا در دقیقه ۱۴ به وسیله «اوساما العزوزی» به گل اول رسید و سپس در دقیقه ۴۴ «جاشوآ زیرکزی» موفق شد دومین گل را وارد دروازه رم کند.

سردار آزمون لژیونر ایرانی رم که در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد در دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام وارد زمین شد و ۴ دقیقه پس از ورودش به زمین موفق شد گل نخست رم را به ثمر برساند. در این صحنه آزمون ابتدا از روی سانتر هم تیمی خود یک ضربه سر به سمت دروازه بولونیا شلیک کرد که با دفع دروازه بان مواجه شد و در برگشت یک بار دیگر تلاش کرد دروازه را باز کند که باز هم دروازه بان مانع از این اقدام شد و باز هم توپ برگشت داده شد و این مهاجم برای بار سوم شانس خود را امتحان کرد و در نهایت موفق شد دروازه حریف را باز کند.

اما در دقیقه ۶۵ «الکسی سلماکرز» یک بار دیگر بولونیا را به گل رساند تا بازی ۳ بر یک شود. در این صحنه اشتباه دیبالا موجب شد توپ به بازیکنان حریف برسد تا از روی یک ضد حمله سریع دروازه رم برای باز سوم باز شود.

در جدول رده بندی فوتبال ایتالیا رم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد و بولونیا با ۶۲ امتیاز چهارم است. رم که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می‌کند و بولونیا رقیب اصلی این تیم برای کسب سهمیه است. شاگردان «ده‌روسی» امیدوار بودند با کسب ۳ امتیاز خانگی در این دیدار بتوانند فاصله خود را با این تیم به حداقل برسانند اما این شکست موجب شد اختلافشان با بولونیا به ۷ امتیاز برسد و کارشان برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا با مشکل رو به رو شود.

کد خبر 6085907

دیگر خبرها

  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • تماس توخل با سران منچستریونایتد