Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا حسین مدرس خیابانی در نشست توسعه شهر زاهدان اظهارداشت: به لحاظ محوطه‌سازی، زیباسازی، فضای سبز، نورپردازی و رنگ‌آمیزی اطراف حریم دستگاه‌های اجرایی را به هیچ وجه شهرداری بر عهده نگیرد در واقع جاهایی که برای مردم و ساختمان‌های آنان است اولویت خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت پارک علم و فناوری خاطرنشان کرد: تکثیر سلولی وگسترده پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در تمام نقاط استان و شهرستان‌ها ضروری و دارای اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: به هیچ وجه شهرداری حق آسفالت کردن اطراف هیچ دستگاه دولتی را ندارد در واقع دستگاه دولتی باید از درآمدهای خودش این کار را انجام دهد که این مهم  سرویس‌دهی خدمات به مردم را به لحاظ کیفی نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در آسفالت کردن معابر هر جا که مردم حضور داشته باشند در اولویت خواهد بود در واقع مناطق پرتراکم و کمتر توسعه‌یافته مدنظر است.

مدرس خیابانی تاکیدکرد: از آسفالت و محوطه‌سازی مهمتر جمع‌آوری نخاله‌های کنار محوطه دستگاه‌های دولتی است در واقع اگر نخاله‌ها در محوطه عمومی شهر بود شهرداری آن را باید جمع ‌کند و اگر کنار دستگاه‌ها دولتی است به آنان مهلت جمع‌آوری این پسماندها را دهد در صورت جمع‌ نکردن نخاله‌ها آن دستگاه مستوجب جریمه شهرداری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز  باید در تمیزی شهر مشارکت فعالانه داشته باشند درواقع اگر آن‌ها یک قدم برمی‌دارند دولت و شهرداری باید ده‌ها قدم مثبت بردارد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مراکز تحقیقاتی جهاد کشاورزی گونه‌های خاص گل و گیاه که با اقلیم منطقه سازگاری داشته باشد را برای ایجاد فضای سبز تعیین کنند.

برچسب‌ها زاهدان استاندار سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاهدان استاندار سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی زاهدان استاندار سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد

 

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: در پی خبری مبنی برتصرف غیر مجاز اراضی ملی واقع در یکی از محلات شهرستان زاهدان ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بررسی، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های لازم قضائی، در معیت کارشناسان اداره کل راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از زمین تصرف شده بازدید و پس از تایید تصرف ۱۵ هزار مترمربع را شناسایی و رفع تصرف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اراضی مورد تصرف را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند و در این راستا یک نفر شناسایی و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • سد سازی در جنوب سیستان و بلوچستان در اولویت کاری منطقه
  • شهرداری‌های استان اصفهان اولویت طرح‌ها را مشخص کنند
  • فرمانداران مشکلات مردم سیل‌زده را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • قدردانی استاندار سیستان و بلوچستان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای ساخت شبکه بزرگراهی
  • تاکید استاندارسیستان و بلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • برای ورود مردم به اقتصاد راه پیدا کنید