Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@02:31:39 GMT

انواع دکور اتاق ناهارخوری در فضای خانه

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۰۴۰

انواع دکور اتاق ناهارخوری در فضای خانه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اتاق ناهار خوری یکی از قسمت‌های مهم هر خانه است؛ زیرا دست‌کم چند بار در طول روز اعضای خانواده دور میز این جمع می‌شوند. برای داشتن ساعاتی خوش دور میز ناهار خوری، علاوه بر غذاهای خوشمزه، دکوراسیون جذاب نیز می‌تواند این فضا را شادتر کند؛ تا میل کردن یک وعده غذایی در کنار خانواده، لذتی دوچندان پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توجه به اکسسوری‌های کاربردی در اتاق ناهار خوری و یا ایجاد این فضا در محیطی بهتر با دکوراسیون جذاب‌تر، بسیار مهم است. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به شما کمک کنیم تا با استفاده از فضاهای بی‌استفاده در خانه، یک فضای ناهارخوری صمیمی برای دورهمی خانوادگی خود درست کنید. کافی است از ایده‌هایی که در اختیارتان می‌گذاریم، استفاده کنید تا شما هم بتوانید از فضاهای بی‌استفاده، برای این منظور بهره ببرید و یک فضای جداگانه و جذاب برای ناهارخوری بسازید. همراه ما بمانید.

ساخت اتاق ناهار خوری در فضاهای بی استفاده

ساخت اتاق ناهار خوری، لزوماً نیاز به یک فضای منحصربه‌فرد و خاص ندارد. شما می‌توانید از فضاهای مختلف منزل به‌طور هوشمندانه‌ای استفاده کنید و یک قسمت از فضای خالی دیوار را برای درست کردن یک ناهارخوری کوچک اختصاص دهید.

برای شروع می‌توانید از یک نیمکت ساده و راحت به‌عنوان صندلی برای چند نفر استفاده کنید. همچنین استفاده از یک میز گرد با پایه‌های ساده در این فضا، گزینه مناسبی است.

اتاق ناهار خوری ساحلی

دکور ساحلی فقط شامل نقوش ساحلی یا زندگی دریایی شاد نیست، بلکه شما قادر هستید فضای ناهارخوری خود را با ظرافت به سبک ساحلی مدرن طراحی کنید و از نمای دلنشین آن برای روزهای گرم تابستانی لذت ببرید. ترکیب ساحلی سبز دریا و صورتی که جنبه زنانه به آن می‌بخشد، انتخاب خوبی است.

همچنین استفاده از یک فرش با تناژ رنگ شنی می‌تواند تداعی کننده ماسه کنار دریا باشد که همراهی آن با گیاه نخل در گلدان سفید یا آبی که آن را در گوشه‌ای قرار دادید، جذابیت بیشتری به این دکور می‌دهد.

اتاق ناهار خوری با رنگ‌های شاد و نیویورکی

رنگ‌ها تأثیر به سزایی در محیط اطراف ما دارند. شاید وقت آن رسیده باشد که در مورد نحوه رنگ‌آمیزی فضای ناهار خوری خود تجدیدنظر کنید. نکته مورد توجه این است که می‌توان از چند رنگ در فضای ناهار خوری استفاده کرد.

بهتر است که از رنگ‌های مکمل استفاده کنید که به‌طور کامل باهم آمیخته می‌شوند و خستگی را از چشم‌های بیننده، می‌ربایند. در این میان رنگ‌های زرد و بنفش، نارنجی و آبی، قرمز و سبز و مواردی از این دست گزینه‌های جذاب‌تری هستند.

همچنین می‌توان از رنگ‌های اشتهاآور مانند زرد و قرمز بیشتر استفاده کرد. البته فراموش نکنید که برای داشتن یک دکوراسیون بهتر است در استفاده از این رنگ‌ها افراط نکنید تا باعث خستگی نشوند. روش ایده آل این است که از ترکیب دو رنگ استفاده کنید. برای این کار یک رنگ غالب و یک رنگ مکمل که با رنگ‌های خنثی و چندتکه رنگ قوی همراه باشد، گزینه بهتری است. علاوه بر آن با کنتراست سایه‌های رنگ بازی کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

اتاق ناهار خوری به سبک مدرن قرون وسطایی

برای چیدن یک مجموعه در اتاق ناهار خوری قرون وسطایی می‌توانید از یک میز بزرگ روستایی که آن را با تخته‌های قدیمی پوشانده‌اند، استفاده کنید. این میزها ممکن است کمی گران‌قیمت باشد؛ ولی در عوض بسیار محکم هستند. یک طرف آن را با صندلی‌هایی از جنس چوب جنگلی و طرف دیگر را با یک نیمکت مدرن تزئین کنید.

اتاق ناهار خوری به سبک مدرن قرون وسطایی، با هر سبکی از دکوراسیون سازگاری دارد و خانه شما را جذاب و استثنایی می‌کند. همچنین ترکیب فضای مدرنیته و قرون وسطایی، تضاد جالبی ایجاد می‌کند که خالی از لطف نیست. مطمئن باشید که میهمانان شما را برای این سلیقه خاص و منحصربه‌فرد تحسین خواهند کرد.

اتاق ناهار خوری دنج به سبک رتروی تمثیلی

برای یادآوری نوستالژی روزهای گذشته می‌توان از سبک اتاق ناهار خوری دنج به سبک رتروی تمثیلی استفاده کرد. این دکوراسیون می‌تواند خاطره‌انگیز باشد. علاوه بر آن، ویژگی یکپارچه‌سازی رتروی تمثیلی این است که فضای ناهار خوری را با سبک قدیمی تزئین می‌کند.

در این نوع چیدمان دکوراسیون به‌راحتی می‌توانید رنگ‌ها، سبک‌ها و دوره‌های معاصر و قدیمی را باهم ترکیب کنید تا یک فضای دنج بسیار شخصی خلق شود. اگر هنوز هم میان یک دکوراسیون قدیمی و جدید، تردید دارید؛ بهترین راه‌حل این است که این دو را باهم ترکیب کنید!

تزئینات چوبی و اکسسوری‌های طرح چوب می‌توانید جذابیت این محیط را بیشتر کنند. همچنین با استفاده از تناژ رنگ‌های روشن، می‌توانید دکور این فضا را آرامش‌بخش کنید. علاوه بر آن، اگر قصد دارید که جلوه‌ای درخشان و رنگی به این فضا ببخشید؛ از رنگ‌های جسورانه مانند نارنجی، قرمز، زرد و سبز استفاده کنید و از رنگ‌های چشمک‌زن مدد بگیرید.

سخن آخر

اگر تمایل دارید که یک اتاق ناهار خوری ویژه برای خانواده یا مهمانان درست کنید، اما فضایی منحصر به این کار ندارید، بهتر است از فضاهای بدون استفاده و پرت به بهترین شکل بهره‌برداری کنید. در این مقاله سعی شد که ایده‌ها و ترفندهای جالب را برای رسیدن به این منظور به اشتراک بگذاریم؛ تا برای داشتن یک مکان ناهار خوری دنج و راحت، راهگشای شما باشد.

به نظر شما چه روش‌های جالب دیگری وجود دارند که یک ناهار خوری جذاب و منحصربه‌فرد ایجاد می‌کند؟ نظرات خودتان را با فروشگاه اراستا به اشتراک بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5411353

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل طراحی داخلی کسب و کار کسب و کار اینترنت پرسرعت تبلیغات خرید آنلاین نوزاد صنایع دستی آبگرفتگی تولید داخلی بلیت هواپیما اسنپ افزایش سرمایه بانکها قهوه ارتودنسی تابلو سازی استفاده کنید قرون وسطایی فضای ناهار یک فضای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار

تحلیلگران و کارشناسان صهیونیست اذعان کرده‌اند جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شکست نخورده و «یحیی السنوار» رهبر آن برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود، در حالی که مناطق صهیونیست‌نشین خالی از سکنه هستند.

به گزارش مشرق، «آری شبیت» روزنامه‌نگار و نویسنده کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ۶ ماه از آغاز جنگ در نوار غزه می‌گذرد و در آستانه عید پسح - که عید آزادی است - نه جنبش حماس تضعیف نشده، نه گروگان‌ها آزاد شده‌اند، نه توانایی‌های بازدارندگی خود را احیا کرده‌ایم و نه غلاف غزه را بازسازی کرده‌ایم. و این یک نتیجه بد است.

وی افزود: قبلا استراتژی این بود که برای آزادی اسرا از هر اهرم فشاری باید استفاده شود اما اکنون دیدگاه این است که برای رسیدن به این هدف و پایان دادن به جنگ غزه چاره‌ای جز پرداخت هزینه‌های سنگین وجود ندارد تا به این ترتیب برای مقابله با اوضاع جبهه شمال و رویارویی بزرگ با ایران آماده شویم.

در همین زمینه، «دنی کوشمارو» مجری برنامه‌های سیاسی در کانال ۱۲رژیم صهیونیستی گفت: این امکان وجود دارد که السنوار برای لذت بردن از آفتاب بیرون برود، در حالی که ساحل زیکیم خالی است، شهرهای غرب النقب خالی هستند، شهرهای مرزهای شمالی متروک هستند و ده‌ها هزار اسرائیلی وجود دارند که نمی‌دانند چه زمانی امکان بازگشت به منازلشان برای آنها مهیا می‌شود.

کلیدها به حماس بازمی‌گردد

این کانال به نقل از «اسرائیل زیو»، رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گزارش کرد: در پایان عملیات رفح، کلیدها را به حماس بازمی‌گردانیم. کاری که در شهر خان یونس و شهر غزه انجام دادیم. این مدل موفقیت نظامی و شکست سیاسی خطرناک بارها و بارها با مدیریت ناموفق سیاسی نخست وزیر (بنیامین نتانیاهو) تکرار می‌شود.

یکی از مجریان شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی هم گفت: السنوار اکنون احساس می‌کند قدرتمندتر شده است، زیرا از یک طرف کمک‌های بشردوستانه را دریافت می‌کند و از طرف دیگر هم امتناع آمریکا از استفاده از حق وتوی خود در برابر فراخوان آتش‌بس در غزه را در اختیار دارد. او می‌داندکه فقط برای مدت کوتاهی باید مقاومت کند.

«ایال برکوویتز»، تحلیلگر امور سیاسی این کانال، همسو با اظهارات مجری آن، گفت حدود ۳۰۰ سرباز در عملیات زمینی در غزه کشته شدند و این باریکه هنوز مملو از مردم است و مردم در شمال آن مشغول آب‌تنی هستند.

«شائول آمستردامسکی» تحلیلگر اقتصادی در کانال «کان ۱۱» رژیم صهیونیستی هم به پیامدهای اقتصادی جنگ غزه پرداخت و گفت کاهش رتبه اعتباری این رژیم بر خدماتی که دولت به اسرائیلی‌ها ارائه می‌دهد تأثیر می‌گذارد. بدهی‌های دولت افزایش می‌یابد و قیمت‌های بالا همه چیز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • احداث گلخانه تولید انواع گل
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • (تصاویر) خاص‌ترین خانه این روز‌های ژاپن!
  • خاص ترین خانه این روزهای ژاپن! (+تصاویر)
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • آفریقا ظرفیت جذب انواع کالاهای ایرانی را دارد
  • جذب ۶۴ مراقب سلامت در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • با صبحانه هتل مارینا کیش، انرژی لازم برای یک روز پرماجرا را به‌دست آورید