Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@16:55:51 GMT

«پرچم افتخار» سر در خانه های شهروندان نصب می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۰۶۱

«پرچم افتخار» سر در خانه های شهروندان نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا صیادی از اجرای پویش بزرگ «پرچم افتخار» با محوریت تهران در دهه فجر سال جاری خبر داد و گفت: سازمان زیباسازی شهر تهران، شبکه سوم سیما و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به‌صورت مشترک و در قالب یک رویداد ملی، در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، قصد دارند تهران و سایر شهرهای کشور را با مشارکت مردم، به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب فرموده‌اند که در دهه فجر بر سر در هر خانه‌ای پرچم ایران نصب شود، این موضوع امسال در دستور کار ما قرار دارد و سعی داریم با مشارکت مردم، رویدادی بزرگ را به عنوان پویش «پرچم افتخار» رقم بزنیم.

در این پویش، مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست نصب پرچم ایران را داشته باشند یا با انتشار تصاویر نصب پرچم در سردر خانه‌ها و مغازه‌ها و اماکن عمومی عکس بگیرند و در فضای مجازی با #پرچم_افتخار منتشر کنند.

در قالب همین پویش، طرح بزرگ «سرود افتخار» نیز اجرا می‌شود. ۵۰ نقطه در تهران و بیش از هزار نقطه دیگر در سراسر کشور، آماده اجرای سرودهای مردمی برای افزایش شور و حال جشن بزرگ انقلاب اسلامی می‌شود و با همکاری ویژه شبکه سه سیما و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، به‌صورت ارتباط زنده، پخش خواهد شد.

اکران طرح‌های پرچم افتخار در همه بیلبوردهای فرهنگی تهران، پخش روزانه ۵ ساعت برنامه از رسانه ملی، نصب بیش از ۲۰۰ هزار پرچم در معابر عمومی شهر، کمک به مردم برای نصب پرچم بر سردر خانه‌ها، احداث پارک پرچم، نصب بیش از ۲۵۰ ابرپرچم در پایتخت، از مهم‌ترین برنامه‌های این پویش ملی است.

کد خبر 5411324

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان زیباسازی شهرداری تهران شهرداری تهران پرچم شهرداری تهران غلامحسین محسنی اژه ای زنان حمل و نقل شهردار تهران قوه قضاییه تیم ملی فوتبال ایران خلیج فارس آلودگی هوا اعتیاد شورای شهر تهران علیرضا زاکانی سازمان هواشناسی دادگاه پرچم افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • پرچم کردستان عراق در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد (فیلم)
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • (ویدئو) پرچم کردستان در خانه‌‌ای ویران شده در غزه خبرساز شد
  • ۴۸ درصد دانش آموزان تهرانی اضافه وزن دارند | برپایی جشن بزرگ سلامت شهر در بوستان لاله