Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@10:58:28 GMT

فرماندار میاندوآب امروز، شنبه میهمان سامد است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۰۸۲

فرماندار میاندوآب امروز، شنبه میهمان سامد است

منصور حسنقلی ‌پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "حسام شیرازه‌محبت" از ساعت ۱۲ تا ۱۳ امروز به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهروندان میاندوآبی می توانند هرگونه پیشنهاد و انتقاد خود را از این طریق با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند، اظهار داشت: مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه از طریق این سامانه با وی در میان بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه میاندوآب بیان کرد: این ارتباط مردمی با هماهنگی و برنامه‌ریزی دفتر بازرسی استانداری و در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات مقام عالی استان مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات هم‌وطنان عزیز و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

میاندوآب با بیش از ۲۸۵ هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

برچسب‌ها مردم سالاری ارتباطات دولت استانداری آذربایجان غربی میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مردم سالاری ارتباطات دولت مردم سالاری ارتباطات دولت استانداری آذربایجان غربی میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   خسرو شهبازی افزود: مدیران جهاد کشاورزی و روسای اموراراضی در شهرستانها با شناخت مشکلات، نسبت به رفع موانع اقدام کنند تا در سالی که مزین به شعار جهش تولید با مشارکت مردم است، از ظرفیت مشارکت مردمی در زمینه تحقق و شکوفایی خدمت‌رسانی به مردم در امور مربوط به زمین به نحو بهینه استفاده شود.


این مسئول تصریح کرد: خاک مهم‌ترین بستر تولید محصولات کشاورزی است و همه آحاد جامعه باید از آن محافظت کنند، این وظیفه فقط مختص سازمان امور اراضی کشور یا جهاد کشاورزی نیست.اراضی کشاورزی متعلق به نسل آینده هم هست وبایدبا تمام توان ازآن محافظت کنیم.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات بزرگ بخش کشاورزی خرد بودن اراضی کشاورزی است که کاهش قابلیت بازدهی و بهره‌وری اراضی را به دنبال دارد.تجمیع و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی باید یکی از اساسی‌ترین اولویت‌های مدیریت امور اراضی در سطح استان و شهرستانها باشد.

 

دیگر خبرها

  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • خدمات رسانی به مردم رویکرد اصلی دولت سیزدهم است
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر
  • ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مردم خراسان جنوبی در سامانه سامد
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی
  • تاکید رئیس جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برافزایش مشارکت مردم درصیانت از اراضی
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی