Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام مختار کرمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه اوقاف با داشتن ظرفیت های متعددی همچون اراضی در اختیار و محقق کردن نیت واقفان، جهت تامین مسکن ارزان قیمت برای اقشار محروم و عموم مردم ورود کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از همکاری این اداره کل در تامین زمین برای انجمن نابینایان شهر قیدار خبر داد و گفت: بر اساس درخواست انجمن نابینایان شهر قیدار، مجوز واگذاری یک قطعه زمین طبق مقررات وقف برای این انجمن صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی با اشاره به اینکه همواره اداره کل اوقاف و امور خیریه برای تامین ضروری زمین ادارات و موسسات در شهر قیدار براساس مقررات همکاری لازم را داشته است، تصریح کرد: این در حالی است که بنا به رعایت مصلحت و غبطه، وقف تملک اعیان فقط برای نیازهای ضروری داده می‌شود.

وی اظهار داشت: زمین‌های مذکور با رعایت مقررات وقف در اختیار اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان قرار می‌گیرد.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در زمان حاضر شمار موقوفه‌های این استان بالغ بر ۲ هزارو ۸۰۰ مورد است که این موقوفه ها بیش از ۳۱ هزار رقبه را شامل می‌شود.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه مسکن زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه مسکن زنجان سازمان اوقاف و امور خیریه مسکن زنجان اوقاف و امور خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه شورای تامین مسکن گفت: ۱۹۱ هکتار زمین در سطح ۶ روستای کهریزه شیخان، حمزه‌آباد، دوستعلی، یوسفکند، پیربله و لاچین در قالب هزار و ۱۷۹ قطعه زمین الحاق به محدوده شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

وی با بیان اینکه تامین مسکن یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم است، افزود: هر قطعه زمین بسته به تعداد متقاضیان به یک یا چند نفر واگذار شده و دولت نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای احداث آن پرداخت خواهد کرد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: همچنین در شهر‌های تازه تاسیس گوک‌تپه و خلیفان هم در راستای کمک به بخش مسکن به ترتیب ۲ هزار و ۷۷ و ۱۳۳ قطعه برای واگذاری پیش‌بینی شده است.

عباسی در ادامه ضمن انتقاد از وضعیت تعاونی‌های مسکن، در ادامه گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به بررسی تمامی تعاونی‌های مسکن و حل مشکلات و معرفی افراد متخلف با هدف کمک به حل مشکلات آنها و تکمیل ساخت‌و‌ساز‌ها اقدام کند.

وی یادآور شد: وضعیت اجاره و ودیعه مسکن در سطح شهرستان مردم را دچار گرفتاری کرده و لازم است همه دستگاه‌ها نسبت به انجام وظیفه در راستای کمک به تولید مسکن و بهبود وضعیت اجاره تلاش کنند.

در ادامه جلسه مشکلات برخی از تعاونی‌های مسکن با حضور مدیران عامل، اعضا و روسای اداره‌کار، تعاون و رفاه‌اجتماعی و اداره راه‌و‌شهرسازی بررسی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط جرقویه تحویل داده شد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • تحویل ۱۴۶ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط درجرقویه
  • ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاورد‌های وقف اعلام آمادگی کردند
  • ۷ هزار و ۱۷۹ قطعه‌زمین در روستا‌های مهاباد آماده تحویل به متقاضیان مسکن است
  • واگذاری بیش از ۲هزار قطعه زمین در قزوین