Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشست خبری «آجون ایلیجالی» مالک باشگاه هال سیتی روز گذشته با حضور «شوتا آلوارادزه» سرمربی جدید این تیم برگزار شد. مالک هال سیتی در این نشست خبری جذب اللهیار صیادمنش مهاجم ۲۰ ساله ایران را تایید و اعلام کرد که این بازیکن تست پزشکی را پشت سر گذاشته است.

نشریه hulldailymail در این خصوص نوشت:

هال سیتی امیدوار است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات روز دوشنبه، چهار بازیکن جدید را به خدمت بگیرد زیرا ایلیجالی به دنبال تقویت تیم برای نیم فصل دوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلوارادزه سرمربی جدید هال سیتی پیش از این شاهد آمدن رگان اسلیتر از شفیلد یونایتد بوده است و بلافاصله بعد از او اللهیار صیادمنش، بازیکن جوان ایرانی که ایلیجالی به او لقب محمد صلاح بعدی را داده است.

در ادامه این گزارش آمده است:

صیادمنش در حال گذراندن تست‌های پزشکی قبل از انتقال از فنرباغچه ترکیه است و انتظار می‌رود در آخر هفته مراحل رسمی انتقال خود را انجام دهد. این بازیکن ۲۰ ساله فصل گذشته در اوکراین گلزنی کرد و ۱۵ گل در دوران انتقال قرضی اش (در تیم زوریا) به ثمر رساند. ایلیجالی برای بازیکنی که برایش ارزش بالایی قائل است قراردادی نزدیک به ۲ میلیون پوند منعقد کرده است.

مالک باشگاه هال سیتی در این نشست خبری گفت:

شمارش معکوس برای اتمام زمان نقل و انتقالات آغاز شده است. تیم من ۲۰ ساعت در روز تلفنی کار می‌کند تا بهترین بازیکنانی را که می‌توانیم بدست آوریم. من کارهای سخت و چالش‌های بزرگ را دوست دارم و فکر می‌کنم بر آن غلبه خواهیم کرد.

ایلیجالی همچنین در خصوص خریدهای جدید باشگاهش تاکید کرد:

ما با چند بازیکن قرارداد امضا خواهیم کرد، یکی از آنها (صیادمنش) در حال انجام تست‌های پزشکی است و من واقعاً فکر می‌کنم که این بازیکن موثر و هیجان انگیزی خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: هال سیتی اللهیار صیادمنش فنرباغچه اللهیار صیادمنش فنرباغچه هال سیتی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محبی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال روستوف از سوی سازمان لیگ برتر روسیه به عنوان یکی از ۱۰۰ نامزد کسب جایزه بهترین بازیکن سال این مسابقات معرفی شد.

ماه آینده در نظرسنجی از خبرنگاران ورزشی، ۳۰ بازیکن برتر به مرحله دوم انتخاب بازیکن سال لیگ برتر روسیه راه می‌یابند. بهترین بازیکنان ماه مسابقات نیز به صورت خودکار در این مرحله حضور خواهند داشت که محمد محبی یکی از آنها است.

محبی پیش از این به عنوان بهترین بازیکن ماه مارس لیگ برتر فوتبال روسیه انتخاب شده بود.

کد خبر 846541 برچسب‌ها ویژه ورزشی روسیه فوتبال

دیگر خبرها

  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • عکس| اللهیار صیادمنش در کنار همسرش
  • پوچتینو: از سیتی بهتر بودیم و باید می‌بردیم
  • احتمال حضور ۱۰ تیم ایتالیایی در رقابت های اروپایی فصل آینده
  • اعتراف ستاره سیتی: فصل خیلی سختی داریم