Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به انباشت زباله در منطقه شش این شهر، گفت: این زباله‌ها با همکاری نیروهای داوطلب بسیج جمع‌آوری می‌شود، اما قرارداد پیمانکاران متخلف به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و از لیست شهرداری حذف می شوند.

حمید دغاغله در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اکثریت کارگران شهرداری منطقه ۶ می‌خواهند که در محل کار خود حضور و وظایف خود را انجام دهند اما متأسفانه تهدید افراد محدود و پیمانکاران برای رسیدن به منافع خود سبب عدم جمع آوری زباله‌ها و در نتیجه انباشت زباله در معابر منطقه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما موظف هستیم برای تأمین امنیت اجتماعی و بهداشتی شهروندان، زباله‌های انباشته شده را هرچه سریع‌تر جمع‌آوری کنیم، لذا از شهروندان تقاضا داریم همکاری لازم را با کارکنان شهرداری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در گذشته پیمانکاران با ایجاد فشار و تهدید شهرداری بودجه‌هایی را به ناحق دریافت می‌کردند، این اعتصابات نیز به همین دلیل و برای دریافت مبالغی است که حق پیمانکاران نبوده، زیرا شهرداری تسویه‌های لازم را با آنها انجام داده و حقوق کارگران نیز قبل از سایر کارکنان شهرداری پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: به طور قطع و یقین پیمانکاران متخلف و مسئله‌ساز از لیست پیمانکاران شهرداری حذف و به هیچ وجه قرارداد کسانی که امنیت و سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، تمدید نخواهد شد.

دغاغله با بیان اینکه دستگاه‌های نظارتی باید با پیمانکاران متخلف برخورد کنند، اضافه کرد: نیروهای جهادی و داوطلب بسیج در کنار کارکنان شهرداری با حضور نیروهای انتظامی در حال جمع‌آوری زباله‌ها هستند و تا دو روز آینده منطقه شش به حالت عادی بر می‌گردد.

کد خبر 551851

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری نظام برنامه ريزي شهري برنامه ریزی شهری شهرداري اهواز شورای شهر اهواز انباشت زباله پیمانکاران شهرداری زباله های شهری اهواز کلانشهر اهواز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیمانکاران متخلف جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!

حسین یعقوبی، رئیس هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری بجنورد در این خصوص اظهار کرد: روزهای گذشته خبری مبنی بر جمع آوری زباله در یک منزل مسکونی و بوی بد از منزلی واقع در کوچه اوقاف بجنورد اعلام شد که با پیگیری های مستمر معاونت خدمات شهری و دستور دادستان، محل مورد نظر پاکسازی شد.

وی افزود: پس از ساعت ها تلاش در نهایت ۸۰ خودرو خاور زباله از محل به ایستگاه میانی زباله بجنورد منتقل شد.

پس از بروز مشکلات اجتماعی برای فعالیت کارخانه کمپوست بجنورد و تعطیلی آن واحد تولیدی، مشکل زباله ها دوباره گریبانگیر بجنورد شد که این مساله ارتفاعات باباموسی در شمال شرق مرکز استان خراسان شمالی را به دفنگاه زباله ها تبدیل کرده است.

شهر بجنورد ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و روزانه ۱۳۷ تن زباله در این شهر جمع‌آوری می شود.

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه از تهران
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • جریمه هنگفت شهرداری تهران برای زباله دزدها | محمدی: در مدیریت پسماند با کسی شوخی نداریم
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • جمع آوری زباله های طبیعت توسط دوستدار محیط زیست