Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:02:46 GMT

لغو سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۲۲۹

لغو سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور به دلیل شیوع دوباره ویروس کرونا لغو شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ستاد برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعلام کرد که این رویداد به دلیل شرایط شیوع مجدد ویروس کرونا و مخاطرات احتمالی آن برای شرکت کنندگان لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این المپیاد قرار بود در بهمن ماه سال‌جاری با حضور 26 فدراسیون ورزش ملی برگزار شود.

تصمیم به لغو این المپیاد در حالی اتخاذ شد که المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته‌های تکواندو، دوومیدانی، شنا، ژیمناستیک، جودو، ووشو و شطرنج، دو ماه قبل با درخواست معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش از وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد و مقرر شد در مرداد ماه سال آینده برگزار شود.

دلیل این مسئله طبق آنچه که در نامه مهرزاد حمیدی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان آمده، عدم تخصیص اعتبار به استان‌ها برای برگزاری مسابقات و همچنین آماده‌سازی و تدارک و اعزام تیم‌ها و قطع مجاری درآمدی استان‌ها به لحاظ شیوع کرونا در این دو وزارتخانه ذکر شده بود.

تکذیبیه وزارت ورزش و جوانان در مورد سیلی خوردن وزیر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش وزارت ورزش و جوانان ورزش وزارت ورزش و جوانان المپیاد استعدادهای برتر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این استان آماده برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر شد افزود: آخرین مهلت ارسال آثار در بخش آموزشگاهی تا بیستم اردیبهشت و در بخش هنرستان‌های هنر تا ۳۰ خرداد تمدید شده است.

علیرضا نوروزی زمان برگزاری این جشنواره را اول مهرماه سال جاری عنوان کرد و افزود: نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر "لیگ قهرمانی و مسابقات تیمی مراکز آموزش هنر" در ۲ بخش آموزشگاه‌های آزاد هنری شامل تجسمی، موسیقی، نمایش و هنرستان‌های هنر‌های زیبا در آذربایجان غربی برگزار و داوری خواهد شد.

وی اضافه کرد: شناسایی، کشف و هدایت استعداد‌های هنری به ویژه در میان جوانان و نوجوانان، تشویق و آموزش کار تیمی و گروهی، ارائه شناخت به خانواده‌ها در زمینه فرصت‌های رشد فرزندان در رشته‌های هنری جزو اهداف این المپیاد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: شعار المپیاد آموزش هنر نیز «یک‌صدا ایران» در نظر گرفته شده است تا برای تمامی کسانی که مطالبه آموزش هنر را دارند، برنامه‌هایی را اجرا کنیم، آنان را به سمت کارگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و هنرستان‌ها هدایت کنیم و برگزیدگان المپیاد هنر نیز به جشنواره‌های موسیقی، تجسمی و تئاتر فجر راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا