Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

وزیر ورزش و جوانان که همراه رئیس جمهور به استان گیلان سفر کرده بود در مصاحبه به خبرنگاران گفت: دستورات و مجوزهای واگذاری استقلال و پرسپولیس اخذ شده است و تا آخر اسفند امسال این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

***

همان طور که می دانید اغلب کارشناسان و افراد آشنا به شرایط فوتبال ایران، خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال را یک عملیات اجرایی نمی دانند و تمام وعده های مسولان در این زمینه را به عنوان یک شعار تو خالی تلقی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه هم ثابت کرده تمام مدیران وقت سازمان تربیت بعنی و سپس وزاری ورزش، نتوسانتند وعده های خود را عملی کنند.

در هر حال سعی می کنیم وزیر ورزش و جوانان دولت جدید را قضاوت نکنیم و همه چیز را به گذشت زمان موکول می کنیم. آقای سجادی! سخن و وعده شما را یادداشت کردیم: «تا آخر اسفند امسال این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.»

۲۸ اسفندماه حتما خدمت می رسیم…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس استقلال پرسپولیس حمید سجادی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 مراسم واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه) در ساختمان وزارت امور اقتصاد و دارایی با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی به همراه مدیران عامل پرسپولیس و استقلال، اعضای هیات مدیره دو باشگاه و جمعی از مدیران ورزش و اقتصاد برگزار شد و استقلال به کنسرسیوم‌هایی از هلدینگ صنایع خلیج فارس، پتروشیمی‌های پارس، بوعلی، شهید تندگویان و بندر امام و پرسپولیس به کنسرسیوم‌هایی از بانک شهر، ملت، صادرات، تجارت، اقتصاد نوین و رفاه واگذار شدند؛ مجموعه‌هایی که اسماً خصوصی هستند. لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس را در این مراسم می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد