Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از جزییات برگزاری این رویداد هنری سخن گفت.

به گزارش قدس آنلاین، وحید لک مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر درباره روند اجرایی جشنواره تئاتر عنوان کرد: تاریخ برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۴ الی ۲۶ بهمن ماه اعلام شده است که روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه افتتاحیه رسمی این رویداد با حضور مقامات و مدیران ارشد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری یزد در شهر یزد انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به بخش اجرای نمایش های صحنه ای این دوره از جشنواره اظهار کرد: بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه و ایام تعطیل به مناسبت شهادت امام هادی(ع) از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه اجراهای بخش صحنه ای و محیطی آغاز می شود.

این مدیر هنری بیان کرد: براساس پیش بینی دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای اجرای هر اثر نمایشی در طول یک روز دو سانس در نظر گرفته خواهد شد.
مدیر روابط عمومی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اشاره به بخش های عکس، پوستر و نمایشنامه نویسی جشنواره اظهار کرد: با آغاز افتتاحیه جشنواره در یزد، نمایشگاه عکس و پوستر این دوره از جشنواره نیز در شهر یزد و خانه هنرمندان ایران در تهران آغاز به کار می کند.

لک ادامه داد: با توجه به زمانی که از قبل برای بررسی بخش عکس، پوستر و نمایشنامه نویسی جشنواره در نظر گرفته شده است روز ۱۴ بهمن ماه پس از برگزاری افتتاحیه اهدای جوایز به نفرات برتر هر بخش نیز صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی، ارتباطات و تبلیغات چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اشاره به محدود بودن سالن های نمایش و کمبود تعداد صندلی در مقایسه با نیاز تماشاگران برای بلیت فروشی بخش صحنه ای گفت: بلیت‌فروشی جشنواره تئاتر فجر مانند جشنواره فیلم نیست که سالن های زیادی زیر بار اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر هستند.

او مطرح کرد: ما در سالن های برگزارکننده جشنواره تئاتر در خوش‌بینانه ترین حالت ممکن به طور مثال برای هر اثر در دو سانس دویست نفر ظرفیت داریم که باید از این تعداد بلیت سهمیه اصحاب رسانه، دانشجویان، استادان تئاتر و شرکت کنندگان را در نظر بگیریم.

وحید لک در پایان گفت: برنامه کلی برگزاری جشنواره، زمان دقیق بلیت‌فروشی و اسامی استادان برنامه بزرگداشت که قرار است در روز افتتاحیه جشنواره تئاتر در یزد صورت بگیرد روز دوشنبه ۱۱ بهمن ماه در نشست رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام خواهد شد.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ بهمن ماه سال جاری به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود.

منبع: صبا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره بین المللی تئاتر فجر جشنواره فجر چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر مدیر روابط عمومی جشنواره تئاتر بهمن ماه صحنه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش

در جدیدترین تصویر منتشر شده از پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی، یوسف تیموری، قدرت‌الله میرزایی یا آقا رشید و اکبر عبدی حضور دارند که لاغری شدید آقای بازیگر مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. 

تصویری از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال منوچهر هادی

دیگر خبرها

  • این خبرها را از دست ندهید
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید
  • «یاخته» منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می‌آید