Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@09:13:36 GMT

۱۰ پروژه شاخص در منطقه ۷ به بهره‌برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۳۶۳

۱۰ پروژه شاخص در منطقه ۷ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: ۱۰ پروژه شاخص این منطقه همزمان با ایام دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر شاطوری در توضیح پروژه‌های شاخص و آماده افتتاح این منطقه، ضمن معرفی ویژگی‌ها، نیازها و نقاط ضعف و قوت منطقه، اظهار کرد: مساحت منطقه دو هزار و ۸۵۷ هکتار و دارای ۱۲ محله باب‌الدشت، شهرک ولی‌عصر (عج)، رحیم‌آباد، شهرک میلاد، فروردین، مولوی، باغ فدک، شاهد، شهرک کاوه، پوریای ولی، شیخ اشراق و برازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه بیشترین تراکم در محله مولوی و کمترین تراکم در محله فدک است، تصریح کرد: تراکم جمعیتی منطقه هفت شهرداری ۱۴۱ نفر در هکتار، سرانه فضای سبز ۱۵ مترمربع و سرانه فضای سبز تفرجگاهی ۱.۶ مترمربع است، این منطقه همچنین دارای هفت مرکز فرهنگی، ۱۱ بوستان، ۵۱ مسجد، چهار مرکز ورزشی، پنج مرکز فرهنگی و کتابخانه، سه پارک و بوستان و پنج مرکز خرید است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به بافت فرسوده منطقه، افزود: ۱۶۴ هکتار بافت فرسوده در منطقه وجود دارد که حدود ۱۲ درصد از سطح محدوده قانونی منطقه را در برمی‌گیرد و سهم منطقه از جمعیت شهر سهم ۹ درصدی بوده، درحالی‌که سهم آن از مساحت کل شهر پنج درصد است.

شاطوری ادامه داد: در این منطقه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، چهار پروژه شاخص و شش پروژه محلی آماده افتتاح است.

وی با اشاره به مشخصات چهار پروژه شاخص آماده افتتاح در منطقه هفت شهرداری اصفهان، گفت: احداث خیابان شهید عبدالرسول زرین با هزینه بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال، و زیربنای ۱۱ هزار و ۶۸۰ مترمربع، احداث خیابان بهشتی) فاز یک باند شمالی) با هزینه ۳۲ میلیارد ریال و زیربنای ۹ هزار مترمربع، احداث بلوار نسیم با هزینه ۵۳ میلیارد ریال و زیربنای ۱۵ هزار و ۱۲۰ مترمربع، احداث میدان حج با هزینه ۱۹ میلیارد ریال و زیربنای مساحتی شش هزار و ۲۰۰ مترمربع چهار پروژه شاخص این منطقه محسوب می‌شود که عملیات اجرایی آن در مراحل نهایی قرار دارد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان افزود: به منظور ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان، شش پروژه دیگر آماده افتتاح است که شامل زیرسازی و آسفالت مجموعه بهاران با هزینه ۷۰ میلیارد ریال، احداث گذر شمالی مادی چشمه خونین با هزینه ۱۵ میلیارد، ساماندهی کوی بوستان با هزینه ۱۲ میلیارد ریال و زیربنای ۵۵ هزار مترمربع، احداث رفیوژ میانی) فضای سبز (شهرک ولی‌عصر (عج‌) با هزینه ۳۷ میلیارد ریال و زیربنای ۲۰ هزار مترمربع است.

شاطوری ادامه داد: تعریض کندرو بزرگراه شهید چمران حدفاصل پل چمران تا میدان لاله و بالعکس با هزینه ۴۲ میلیارد ریال با زیربنای هفت هزار و ۷۰۰ مترمربع و تعریض خیابان بعثت و دفع آب‌های سطحی باند غربی (حدفاصل خیابان گلستان تا میدان فرزانگان) با هزینه ۵۲ میلیارد ریال با زیربنای ۱۰۳ هزار و ۹۲۰ مترمربع آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 551943

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر منطقه 7 شهرداری اصفهان شهر شهرداری اصفهان پروژه هاي عمراني شهروند مدیریت شهری دهه فجر افتتاح پروژه های عمرانی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منطقه هفت شهرداری اصفهان میلیارد ریال و زیربنای آماده افتتاح پروژه شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، به زودی پروژه احداث تأسیسات و خط لوله ۱۴ اینچ تبریز - خوی و ارومیه وارد فاز بهره‌برداری می‌شود.

این پروژه، شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس، و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌های نفتی به ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

پیشرفت کلی این طرح که در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا در آمده، ۹۹.۲۲ درصد بوده و هم‌اکنون در مرحله نهایی و آماده‌سازی جهت تحویل به بهره‌بردار قرار دارد.

طول این خط در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر و طول انشعاب آن حدود ۳۷ کیلومتر است.

شایان ذکر است که تولید و تأمین کالا و تجهیزات به کار رفته در این پروژه، بر عهده شرکت‌های داخلی بوده و زمینه اشتغال سالانه ۱۲۰۰ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 6085536 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از یکی از بزرگترین طرح‌های صادرات خدمات فنی-مهندسی ایران
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد
  • افزوده شدن ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • پروژه خط ۱۴ اینچ تبریز _ ارومیه در آستانه بهره‌برداری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳