Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارش های مردمی در مورد فروش و عرضه خارج از شبکه آرد توسط یک نانوایی در بویین زهرا طی ۲ سال پرونده ای در این خصوص تشکیل و به شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اضافه کرد: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان بویین زهرا پس از رسیدگی و احراز تخلف یاد شده، متهم را علاوه بر عرضه کالا در شبکه به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول همچنین اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تحول تعزیرات حکومتی و رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت بر نانوایی هایی استان قزوین با هدف پیشگیری از فروش و عرضه خارج از شبکه آرد و جلوگیری از کم فروشی تشدید شده است.

برچسب‌ها آرد استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی نانوایی بویین زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی آرد استان قزوین سازمان تعزیرات حکومتی نانوایی بویین زهرا تعزیرات حکومتی بویین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول تعزیرات کاشمر، پرونده قاچاق لوازم خانگی شامل ۲۰ عدد ماشین ظرفشویی و ۱۲ عدد جاروبرقی خارجی به ارزش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال را رسیدگی کرد.    سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به مدارک در پرونده، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.   وی یادآور شد: مأموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی شهرستان کاشمر در بازرسی از یک خودروی خاور، کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • شرکت صنایع غذایی متخلف در زنجان هفت میلیارد ریال جریمه شد
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • ضبط برنج های تقلبی و جریمه متخلف در مشهد
  • جریمه و محرومیت از یکسال فعالیت شرکت بازگانی متخلف در ارومیه
  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • جریمه مشاور املاک متخلف در مشهد