Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین صبح امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح های عمرانی قابل افتتاح یاد شده در شهرک های صنعتی استان قزوین شامل فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی لیا و پنج پست برق فاز چهار توسعه شهرک صنعتی کاسپین می باشد.

وی، سرمایه گذاری برای این پروژه های زیربنایی و عمرانی را ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و همچنین از بهره برداری ۱۴ واحد تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به تولیدات ۱۴ واحد صنعتی قابل بهره برداری در استان، افزود: تولیدات این واحدها شامل واشرهای صنعتی، کاغذهای بهداشتی( تیشو) ، درب و پنجره آلومینیومی و اتاق تمیز، انواع کابلهای دوشاخه دار لوازم خانگی، تسمه خودرهای صنعتی و کشاورزی،کاترن و ورق کاغذ، بطری پلی اتیلن و چاپ سیلک، بسته بنی چاشنی و ادویه ها، نخ دوخت فیلامنتی و نخ پلی استر، چسب اکریلیک، گرانول پلیمری و انواع شوینده قطعات بتنی هستند.

این مسوول گفت: این واحدها با سرمایه گذاری ۱۷ هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی و اشتغال یک هزار و ۱۷۱ نفر رسماً به بهره برداری خواهد رسید. 

 صفاری همچنین از کلنگ زنی طرح صنعتی خرم جام کاسپین تولید کننده ظروف بلور و طرح صنعتی شیرینی و شکلات کوروش تولید کننده انواع گرانول میوه های آجیلی ومیوه های آجیلی فرآوری و بسته بندی شده با ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۶۵ نفر در شهرک صنعتی خرمدشت خبر داد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین همچنین برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک با رویکرد تخصصی صنایع غذایی و دومین جشنواره شیرینی سنتی و باقلوا قزوین را از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر این شرکت بر شمرد.

به گزارش فارس، استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است. 


انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز صنعتی استان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب میزان هزینه صرف شده جهت احداث مخزن یاد شده را معادل ۶۵۰ میلیارد ریال برشمرد و برنامه ریزی مربوط به آن را آبرسانی به شهر مهرگان و تامین فشار آب بخشی از شهر محمدیه عنوان کرد.

وی اظهار کرد: شهر مهرگان هم اکنون دارای یک باب مخزن ذخیره ۱۰ هزار مترمکعبی بوده و پروژه مخزن جدید به عنوان زیر ساخت انتقال آب آشامیدنی از سد طالقان به عنوان طرح بلند مدت تامین آب با توجه به رشد جمعیت و افزایش مسکن در این شهر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بیرنوندی ادامه داد: در حال حاضر ۲۷۴۴۴ واحد در محدوده شهر مهرگان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و پروژه مخزن جدید در حدود ۱۰ هزار خانوار در پروژه های جدید مسکن ملی و نهضت ملی مسکن را تحت پوشش قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد که برای تکمیل مخازن ذخیره این شهر ۲۰ هزار متر مکعب دیگر در دستور کار قرار دارد که امید است با تامین اعتبار مناسب این پروژه نیز در آینده نزدیک شروع شود.

وی با توجه به حساسیت شهرک مهرگان و خشکسالی های پیاپی اظهار امیدواری کرد که مردم با مدیریت مصرف کمک کنند که آب پایدار در شبکه های توزیع آب دایر و رضایت نسبی بین همه مشترکان فراهم شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896334

دیگر خبرها

  • امسال فعالسازی هزار و ۹۶۰ واحد صنعتی راکد هدفگذاری شد
  • آمادگی برای افتتاح ۱۵ هزار میلیارد ریال طرح صنعتی سمنان در سفر دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری از مخزن‌ ذخیره ۱۰هزارمترمکعبی آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان آماده بهره برداری
  • صدور ۹۶ جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی در تربت حیدریه
  • بهره‌برداری از مخزن ذخیره جدید آب آشامیدنی شهر مهرگان
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۳۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی خیابان‌ها
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود