Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،علیرضا جهانبخش در خصوص صعود تیم ملی به جام جهانی فوتبال اظهار داشت:خدا را بابت  صعود زودهنگام شاکر هستم. مسیر سختی در پیش داشتیم ولی بچه‌ها همت کردند. از بازی های مقدماتی در بحرین تا امروز که نگاه  کنید 2 شرایط متفاوت داشتیم. در این مدت تلاش زیادی شد که مسیر را خوب پیش ببریم و خدا را شکر که توانستیم سربلند باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رفتن به جام جهانی برای مردم ما در این روزهای سخت خیلی  مهم بود.خودِ من 10 سال پیش که 19 سالم بود و برای اولین بار به تیم  ملی دعوت شدم  هرگز فکر نمی‌کردم مسیر فوتبالم‌ اینگونه پیش برود.راستش را بخواهید خود من هم در بهترین حالت این مسیر را نمی‌توانستم در فوتبالم ترسیم کنم. پوشیدن پیراهن تیم ملی افتخار بزرگی برای من است و امیدوارم از این به بعد هم تاثیر گذار باشم.

جهانبخش در خصوص اینکه 2 بار با تیم ملی به جام جهانی صعود کرده و البته سابقه حضور در 3  جام جهانی را دارد گفت: هر کدام از این صعودها لذت خاص خودش را دارد.ما بازیکنان خیلی خوبی در  سال‌های اخیر داشتیم و هر چه گذشت بازیکنان ما در اروپا بیشتر شدند و این باعث شد رفاقت در تیم ما بیشتر  شد. در سال 2018 همه چیز پله پله پیش رفت. در این دوره هم در دور مقدماتی کار سختی داشتیم  ولی در نهایت با اقتدار راهی جام جهانی شدیم. هر 2 حضور من که منجر به صعود شد شیرین و لذت بخش است. نمی‌توانم بگویم کدام صعود برای  من لذتبخش تر بود.

کاپیتان تیم  ملی که با برنامه  سلام صبح بخیر صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در جام جهانی به دور دوم صعود کند  یا خیر عنوان کرد:اول اشاره کنم من در نبود حاج صفی و کریم انصاری فر وظیفه کاپیتانی تیم ملی را به دوش می‌کشم وگرنه هر کدام از بچه‌ها می‌توانند این مسئولیت را به دوش بکشند. تیم  ما تیم فوق العاده با کیفیت است. در بازی با عراق نشان دادیم بازیکنان ما می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. بازیکنان فعلی جسور هستند و به دنبال اهداف بزرگ هستند. باید به شکلی برنامه ریزی کنیم که هدفمان صعود به  دور دوم باشد. این مهم آرزوی همه بچه ها است. صعود به دور دوم جام جهانی دست نیافتنی نیست، استعدادی که در بین بازیکنان  ما هست نیازمند یک  سری شرایط و امکانات است که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص پاس گلی که به  طارمی داد گفت: مهدی زمان کمی برای حضور در کنار ما  داشت و خیلی  مواقع هم سردار آزمون کنار او بازی می‌کرد. به همین دلیل من، قلی زاده و قدوس سعی  کردیم به طارمی  نزدیک تر باشیم تا به  او کمک کنیم و البته این کار را خیلی خوب در نیمه دوم انجام دادیم. قبل از بازی با طارمی حرف زدم و به او گفتم آنها در چرخیدن و توپ های پشت مدافعان مشکل دارند. وقتی  پاس دادم تایمینیگ طارمی خیلی خوب بود و خدا را شکر حالت دفاعی مدافع عراق به این پاس کمک کرد و سرعت توپ به شکلی  شد که به طارمی رسد و او هم خیلی خوب از او استفاده کرد.

جهانبخش در خصوص اینکه با  بدشانسی در این بازی گل نزد گفت: می‌دانستیم در فضای وسط راحت تر می‌شود شوت زد، 2-3 بار این کار را کردم ولی قسمت نبود که گل بزنم.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که بعد از بازی به اولین نفری که تلفن زد چه کسی بود گفت:با پدر و مادرم تماس  گرفتم. در این بازی بانوان در استادیوم بودند و اتفاقا هم پدر  و هم مادرم در استادیوم حضور داشتند. این یک اتفاق خیلی خوب بود که  در این مسابقه رقم خورد و امیدوارم این موضوع  تداوم داشته باشد. حضور بانوان شیرینی برد ما را بیشتر کرد. مادر اکثر بازیکنان هم در ورزشگاه بودند و برد ما شیرینی دوچندانی داشت.

وی در خصوص اینکه آیا  حال بیرانوند بعد از ابتلا  به کرونا خوب است  یا خیر گفت:چون بیرانوند با قائدی در  ارتباط بود نگران بودیم که  او هم مبتلا شود. امیدوارم  دیگر این اتفاق  رخ ندهد. خوشبختانه حال عمومی بیرانوند خوب است و امیدواریم در ادامه بهتر شود و کنار ما باشد. جای خیلی از بچه‌ها که به کرونا  مبتلا شدند کنار ما خالی بود و امیدوارم که آنها هم هر چه سریعتر  بهبود پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران صعود به جام جهانی ایران و عراق جام جهانی قطر تیم ملی ایران جهانبخش علیرضا بیرانوند جام جهانی خیلی خوب تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند

نوشاد عالمیان دومین شکست خود در رقابت‌های جام جهانی تنیس روی میز را تجربه کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های جام جهانی تنیس روی میز در ماکائو، بعد از ظهر امروز با حضور نوشاد عالمیان ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان پیگیری شد.

جام جهانی تنیس روی میز|شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر 17 دنیا

 

عالمیان که در آخرین رنکینگ جهانی در رده 72 قرار دارد، در دومین دیدار خود در گروه 16 این مسابقات مقابل «ترولس مورگارد» نفر 20 رنکینگ جهانی از سوئد قرار گرفت و 3 بر یک باخت.

نماینده کشورمان در گیم اول 11 بر 6 شکست خورد، اما در گیم‌های بعدی 13 بر 11، 13 بر 11 و 11 بر 8 باخت.

عالمیان روز گذشته در نخستین رقابت خود برابر «عمر عصار» از مصر باخته بود.

بدین ترتیب او با دو شکست پیاپی در قعر جدول گروه 16 قرار گرفت و از صعود به مرحله دوم باز ماند.

البته عالمیان 20 امتیاز از این تورنمنت کسب کرد و همچنین 5 هزار دلار بدست آورد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • محمد محمدی و برنامه ویژه صعود برای سایپا
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • جام جهانی تنیس روی میز|عالمیان با دومین شکست از صعود بازماند
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز