Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: با هدف برنامه‌ریزی، اصلاح مهندسی و ایجاد محدودیت‌های ترافیکی و کاهش تصادفات، باید مختصات نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و شهری ثبت و مورد بررسی قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدحسین رحیمی‌زاده صبح امروز در نشست شورای پیشگیری از وقع جرم استان یزد اظهار داشت: آمارهای تصادف در سال‌های گذشته واقعا نگران کننده بوده و باید برای آن تدبیر مناسبی اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برخی نقاط هم در استان وجود دارد که تعداد تصادف در آن در سال‌های گذشته زیاد بوده و باید بررسی شود که علت این حوادث چه بوده و در راستای رفع آن برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

رحیمی‌زاده افزود: در حال حاضر چندین دستگاه مختصات نقاط حادثه و تصادف را ثبت می‌کنند که باید با جمع‌بندی همه اطلاعات ثبت شده این نهادها و بررسی علمی علل و عوامل شکل‌گیری حادثه برای رفع آن مشکل به صورت کاربردی و عملیاتی برنامه‌ریزی شود.

تصادف قطار با خودرو 6 مصدوم و یک فوتی برجا گذاشت + عکسایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز آزادراه کاشان - اصفهان زمینه‌ساز کاهش تصادفات است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد تصریح کرد: اگر در یک مکان ثابت وجود تصادف در سطوح مختلف شدید و یا سبک تکرار شد نیاز است که با حضور میدانی و بازبینی فیلم‌های دوربین ها مشکل را یافت و برای حل آن برنامه‌ریزی کرد.

این مقام قضایی فرهنگ‌سازی و کار رسانه‌ای را در کنار اقدامات وضعی و عملیاتی ضروری دانست و گفت: بخشی از مشکلات ترافیکی و تصادفات ناشی از آن مربوط به مسائل فرهنگی است که باید در آن زمینه نیز دستگاه‌های متولی را در این زمینه به‌کار گرفت و با انجام وظایف قانونی شان وادار کرد.

وی از برگزاری کلاس آموزش ویژه رانندگان پر خطر خبر داد و گفت: در حال حاضر در استان رانندگان پر خطر نیز توسط پلیس راهرو ناجا به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم معرفی می‌شوند و شرط عودت گواهینامه رانندگی آنان طی کردن دوره های آموزشی در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در شهر و جاده است.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برنامه ریزی نقاط حادثه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   حمید محبوبی افزود: بامداد امروزدوشنبه در محور ارومیه به مهاباد، سواری پژو از جاده منحرف، واژگون و با گاردریل برخورد کرد.

او افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات حیدرآباد نقده بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

 محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۴ مصدوم و ۱ فوتی داشت که بعد از رهاسازی با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات و انجام اقدامات اولیه مصدومین به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

 

دیگر خبرها

  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • یک فوتی در تصادف محور ارومیه - مهاباد
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند