Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:45:09 GMT

پرونده هشت تیم در آسیا بسته شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۶۳۸

پرونده هشت تیم در آسیا بسته شد

تیم‌های نهم تا شانزدهم هندبال قهرمانی آسیا پس از انجام چهار دیدار شناخته شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات قهرمانی هندبال ۲۰۲۲ آسیا در عربستان روزهای پایانی خود را سپری می‌کند؛ روز گذشته در دیدارهایی برای تعیین رتبه‌های نهم تا شانزدهم، هشت تیم به‌مصاف هم رفتند و براین اساس به کار خود در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا خاتمه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبرد جایگاه پانزدهم و شانزدهم

هند ۲۵ - استرالیا ۲۱
در نخستین دیدار برای مشخص‌شدن رتبه پانزدهم و شانزدهم دو تیم استرالیا که به رقابت‌ها برگشت و هند با یکدیگر مصاف کردند؛ در نیمه‌نخست استرالیایی‌ها ۱۴ بر ۱۱ برنده به رختکن رفتند اما در ۳۰ دقیقه دوم نتیجه را به هند واگذار کردند و در نهایت هند با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز میدان شد.

نبرد جایگاه سیزدهم و چهاردهم

ویتنام ۳۳ - سنگاپور ۲۰
در دیدار دوم از ساعت ۱۶، ویتنام و سنگاپور با هم دیدار کردند؛ در نیمه‌اول ویتنامی‌ها ۱۵ بر ۱۱ سنگاپور را شکست دادند و در نیمه‌دوم هم همین اختلاف بیشتر شد و ویتنام به برتری ۳۳ بر ۲۰ رسید.

نبرد جایگاه یازدهم و دوازدهم

هنک‌کنگ ۲۷ - اردن ۲۶
هنک‌کنگی‌ها برای تعیین رتبه یازدهم و دوازدهم با اردن به‌مصاف هم رفتند. نیمه‌اول ۱۵ بر ۱۱ به‌سود اردنی‌ها به اتمام رسید اما با کامبک هنک‌کنگ آن‌ها موفق شدند با جبران کردن اختلاف چهار امتیازی با یک گل بیشتر برنده بازی شوند.

نبرد جایگاه نهم و دهم

امارات ۲۷ - عمان ۲۴
در حساس‌ترین جدال بین تیم‌های باقی‌مانده برای کسب مقامی بهتر، امارات و عمان از ساعت ۱۸ باهم روبرو شدند. ۳۰ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ به‌سود امارات همراه شد، با بالا رفتن حساسیت بازی اماراتی‌ها عملکرد بهتری از خود به‌نمایش گذاشتند و در پایان ۲۷ بر ۲۴ عمان را شکست دادند.

با پایان‌یافتن این چهار دیدار تکلیف تیم‌ها و رتبه‌ آنها در بیستمین دوره رقابت‌های هندبال آسیا مشخص و پرونده‌شان در این تورنمنت بسته شد.

۹. امارات
۱۰. عمان
۱۱. هنک‌کنگ
۱۲. اردن
۱۳. ویتنام
۱۴. سنگاپور
۱۵. هند
۱۶. استرالیا

کد خبر 551959

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال رییس فدراسیون هندبال هندبال قهرمانی آسیا رقابت های هندبال قهرمانی آسیا هندبال قهرمانی آسیا2022 رقابت های هندبال آسیا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نبرد جایگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان