Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@00:42:06 GMT

فروش کتاب در نمایشگاه مجازی به ۷۰۰ هزار نسخه رسید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۷۷۸

فروش کتاب در نمایشگاه مجازی به ۷۰۰ هزار نسخه رسید

آخرین آمارهای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حکایت از فروش ۴۵ میلیارد تومانی کتاب تا امروز صبح دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم‌، بر اساس آخرین  آمارهای دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران‌، تا روز شنبه نهم بهمن ماه،‌ 124 هزار و 318 سفارش به ثبت رسیده است. از این تعداد 80 هزار و 460 سفارش ارسال شده و 40 هزار و 309 سفارش در حال ارسال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران 700 هزار و 303 نسخه کتاب به فروش رفته است و  بالغ بر 45 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به ثبت رسیده است.

فروش 14 میلیاردی در دو روز نخست نمایشگاه مجازی کتابفروش 130 هزار نسخه کتاب در اولین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهرانعرضه کتاب‌های تاریخ شفاهی انتشارات 27 بعثت در نمایشگاه مجازی کتاب

دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران از روز سوم بهمن‌ماه کار خود را آغاز کرده و تا 10 بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود. علاقه‌مندان برای خرید از این نمایشگاه می‌توانند به این نشانی مراجعه کنند.

همچنین مرکز پاسخگویی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با شماره 91009898-021 با 70 کارشناس به طور مستمر در حال پاسخگویی به سؤالات مخاطبان است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب نمایشگاه مجازی کتاب کتاب نمایشگاه مجازی کتاب دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، گفت: صبح امروز جلسه‌ای در شورا داشتیم و در خصوص مباحث داخلی شورا موضوعاتی مطرح شد و به همین دلیل صحن علنی با تاخیر آغاز شدو در جلسه در خصوص یک سال باقی مانده در شورا صحبت شد و درباره پیگیری‌ها مورادی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد

نادعلی ادامه داد: یک طرفه نمی شود قضاوت کرد نقاط مثبت و انتقادات هم مطرح شد. اگر قرار است کلیاتی انعکاس یابد؛ باید همه موارد مطرح شود.

نادعلی گفت: کار باید رخ دهد و زمان را باید در دست گرفت ما تعارف با شهرداری نداریم و در جایی که باید کمک می کنیم و هرجا مشکلی باشد حتما تذکر می دهیم.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه در مصلی تهران برگزار می شود. نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاه است و موضع رسمی این است که در شهر افتاب برگزار شود اما به جهت اینکه در شهر آفتاب فضای مورد نیاز آماده نبود نمایشگاه در مصلی برگزار می شود.خود دوستان هم علاقمند به استفاده از نمایشگاه آفتاب بودند اما به دلیل کمبود مساحت موجود همین این امر رخ داد.

به گفته نادعلی، باید شرایط تامین شود و از دوستان خواستیم امکانات را فراهم کنند تا سال بعد بتوانیم شاهد انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228177 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • برگزاری دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران با هدف اشتغال دانشجویان
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود
  • نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد