Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:37:58 GMT

مهدوی: به استقلال فرهاد تبریک می‌گویم

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۸۲۱

مهدوی: به استقلال فرهاد تبریک می‌گویم

بازیکن سابق تیم ملی کیفیت لیگ را معطوف به بهبود شرایط زمین‌های لیگ می‌داند.

به گزارش ورزش سه، محمد رضا مهدوی در مورد پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل عراق و در نهایت صعود به جام جهانی به خبرنگار ما گفت: اول از همه بابت صعود به جام جهانی تبریک می‌گویم. در اوایل  مشکلات و معضلاتی داشتیم ولی با حضور یک مربی و کادر فنی خوب و انرژی بچه‌ها توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توانستیم با تفاضل گل بیشتری عراق را شکست دهیم. ۲۰ دقیقه ابتدایی چیزی از داشته های ما کم نکرد و در نهایت با اقتدار به جام جهانی صعود کردیم و همان طور که   مقابل عراق به پیروزی رسیدیم و به جام جهانی صعود کردیم امیدوارم که در جام جهانی هم بدرخشیم.


او در خصوص تعداد بالای لژیونرها در تیم ملی نسبت به ادوار گذشته ادامه داد: لژیونر ها بیشتر از قبل در خدمت تیم ملی هستند و مربی نیز به خوبی می‌تواند با آنها کار انجام بدهد .باهوشی کادر فنی بود که می دانست از چه کسانی باید استفاده کند. در کل  هرچه لژیونرهای ما بیشتر باشد در آینده اتفاقات بهتری برای ما رقم خواهد خورد.


مهدوی در پایان در مورد کیفیت لیگ بیست و یکم در نیم‌فصل اول و همچنین صدرنشینی استقلال افزود: اول از همه به تیم بزرگ استقلال تبریک می گویم. با درایت کادر فنی که در رأس همه آنها فرهاد مجیدی قرار دارد توانست یک تیمی را نشان دهد که فراتر از استقلال های گذشته بود. درست است استقلال تغییر سیستم و نفرات داشت ولی فرهاد باهوش تر از این حرف ها عمل کرد و با کمترین گل خورده و بدون باخت مطمئناً یکی از تیم هایی است که لایق قهرمانی در لیگ ایران است و متاسفانه آسیا را از دست داد ولی با درایت مدیران هر چه سریعتر این دو تیم بزرگ به آسیا برمی گردند و مسابقات را رونق می دهند. در مورد سایر تیم‌ها باید بگویم نسبت به سال‌های گذشته تاکتیک آنها بالاتر رفته و اتفاقات خوبی دارد برای آنها رقم می‌خورد. ما شاهد تیمهایی همانند نساجی هستیم که وقتی زمین صاف در اختیارش قرار می گیرد چقدر کارایی دارد، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، صنعت نفت آبادان و سایر تیم ها خیلی خوب دارند کار می‌کنند و این نوید یک نیم فصل دوم خیلی خوب را می دهد و قطعا فوتبال ما بازیکنان خیلی مفیدتری را به تیم ملی ارائه خواهد داد.

استقلال تهران محمد رضا مهدوی فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمد رضا مهدوی فرهاد مجیدی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به آقای «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدار‌های متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور مشخص شدند
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • مومنی و کاظمی قاضیان دیدارهای سرخابی‌ها
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر اعلام شد
  • کاظمی داور استقلال شد/مومنی داور میهمانی پرسپولیس در آبادان
  • داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر؛ پرسپولیس به مومنی رسید، استقلال به کاظمی!
  • لحظه‌ای که لاپورتا آرزو می‌کرد هرگز نبیند (عکس)