Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شنبه ایرنا، در این مسابقات که تحت عنوان یادواره سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی «جام پرچم» طی روزهای هفتم و هشتم بهمن ماه جاری برگزار شد، ۲۸۲ رزمی کار در قالب ۳۲ تیم از ۱۰ شهرستان آذربایجان شرقی به رقابت پرداختند که با قهرمانی تیم تبریز خاتمه یافت.

نفرات اول و دوم این مسابقات به اردوی استانی دعوت شدند تا در مسابقات المپیاد ورزشی که اردیبهشت ماه سال بعد برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات، علی اصغر اکبر وفا، مهدی علی وند و امیر رضا رجب زاده به عنوان فنی ترین مبارز (فایتر) انتخاب شدند و عنوان بااخلاق ترین بازیکنان این دوره از مسابقات به سعید جهانگیری و محمد حسین رسولی اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا، کیک‌ بوکسینگ ترکیبی از رشته‌های کاراته و بوکس است و کمربندهای آن به صورت فدراسیونی به صورت سفید، زرد، نارنجی، سبز، آبی، قهوه ای، مشکی، دان یک تا ۹ و کمربند فایتری می باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون ورزش های رزمی آذربایجان شرقی تبریز فدراسیون ورزش های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه، با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه ۱۶ اردیبهشت با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار می شود.

به گفته دبیر روز مراغه، در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر مراغه افزود: هم‌زمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری رسیده و از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی در ادامه گفت: تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا شده و ور کشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

عسکری، همچنین از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه با تخفیف تولیدات و توانمدی‌های مراغه و استان‌های مختلف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه، اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: هیچ نفوذ ریزپرنده یا غیره رخ نداده
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز