Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:36:18 GMT

جزئیات جدید از تصادف قطار با وانت در ایستگاه ورامین

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۱۹۱۲

جزئیات جدید از تصادف قطار با وانت در ایستگاه ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز شنبه ۹ بهمن یک دستگاه وانت در ایستگاه ورامین با قطار تصادف کرد که به کشته شدن راننده وانت منجر شد.

یک منبع آگاه در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات این سانحه گفت: گذرگاه گل تپه واقع در حد فاصل ایستگاه ورامین و بهرام در ساعت تعویض شیفت مأموران راه آهن، به دلیل اینکه مأمورانی که تازه سر کار آمده بودند، فراموش کردند تا تیرک گذرگاه هم سطح را در حالت افقی قرار دهند، راننده وانت به تصور اینکه گذرگاه باز است، اقدام به عبور از روی رل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله ریل باس به محل سانحه می‌رسد و ضمن وارد آمدن خسارت جدی به ریل باس، راننده پیکان بار نیز در دم جان خود را از دست می‌دهد؛ دو نفر هم دچار مصدومیت شدید شده اند.

این منبع آگاه در صنعت ریلی افزود: به نظر می‌رسد با توجه به پایین نیاوردن تیرک گذرگاه، مقصر اصلی راه آهن باشد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر سوانح ریلی راه آهن منطقه تهران به شدت افزایش یافته است. آتش سوری ۲ دستگاه ریل باس و یک دستگاه ترنست، دو مرحله خروج قطار از ریل در ایستگاه بهرام و قطع پاهای یکی از مأموران راه آهن از حوادث جدی یک ماه اخیر در راه آهن تهران بوده است.

کد خبر 5411416

منبع: مهر

کلیدواژه: سوانح ریلی سانحه ریلی سانحه تصادف شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایستگاه راه آهن بورس بانک مرکزی ایران بانک مرکزی گمرک پتروشیمی وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار پروژه آبخیزداری قیمت نفت سید احسان خاندوزی رستم قاسمی شرکت ملی نفت ایران تورم راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • ۳ مصدوم حاصل تصادف ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در محور ایرانخواه تکاب
  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • کاهش سرفاصله حرکت قطار‌ها در خط ۷ متروی تهران
  • فیلم | اسبی که می خواست سوار متروی سیدنی شود!
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم