Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله بیان روز شنبه  به خبرنگار ایرنا گفت: این اختلال در اجرای  عملیات کابل برگردان و توسعه شبکه کابلی خطوط تلفن ثابت و سیار مشترکان این مرکز به مدت ۴۸  ساعت  ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد:  با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی این مرکز با پیش شماره ۳۴۲۳ درمحدودۀ باغستان با قطعی مواجه می شود.

بیان افزود: پس از اجرای عملیات توسعه خطوط کابلی ، اختلال در تلفن مشترکان برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:  اکنون بیش از یک میلیون و ۱۰۰ شماره تلفن ثابت در استان البرز فعال است..  

بیان افزود: در زمان حاضر ۹ شرکت خدمات اینترنتی در البرز فعال است که ۵۳ درصد مشترکان خدمات اینترنی از مخابرات و ۴۷ درصد از سایر شرکت ها خدمات دریافت می کنند.

برچسب‌ها البرز شرکت مخابرات ایران توسعه زیرساخت ارتباطی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز شرکت مخابرات ایران توسعه زیرساخت ارتباطی البرز شرکت مخابرات ایران توسعه زیرساخت ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۱۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری تکمیل می‌شود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت مترو تهران در نخستین نشست شورای هماهنگی مدیران این شرکت در سال جاری، به تبیین رئوس برنامه‌های پیش رو پرداخت و گفت: آنچه تاکنون در خصوص اقدامات توسعه‌ای خطوط هفتگانه مترو تهران صورت پذیرفته است، قابل تأمل و ارزنده بوده و البته در کنار مسائل کمی، باید به مساله کیفیت جابجایی مسافران بیش از پیش توجه شود؛ در واقع زمانی می‌توان از بهبود کیفیت خدمات این شبکه سخن گفت که شاهد افزایش استقبال مسافران از سیستم حمل و نقل عمومی انبوه بر باشیم.

مدیرعامل شرکت مترو تهران در ادامه با تاکید بر لزوم تکمیل ۵ ایستگاه باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ طی سال جاری، افزود: نکته مهم در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ این است که روند عملیات اجرایی خطوط جدید تسریع یافته و البته در کنار این امر مهم، پروژه‌های توسعه‌ای خطوط موجود که عرصه فراگیری شبکه مترو در اقصی نقاط پایتخت را گسترش می‌دهد، به طور جدی دنبال شود. این پروژه‌ها شامل توسعه شرقی خط ۲، توسعه شرقی و غربی خط ۴، توسعه جنوبی خط ۶ و همچنین توسعه شمال غربی خط ۷ است که برخی از آنها پیشرفت‌های خوبی هم داشته‌اند.

درستی در پایان صحبت‌های خود، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شرکت مترو تهران را پیگیری روند احداث پایانه‌های باقی‌مانده خطوط موجود قلمداد کرد و گفت: اگر نتوانیم فرآیند تکمیل پایانه‌های خطوط فعلی را در مدت زمانی مشخص تعیین تکلیف کنیم، در آینده‌ای نه چندان دور نه تنها موضوع تعمیر و نگهداری ناوگان حمل و نقلی شبکه مترو به مشکل برمی‌خورد بلکه سرویس دهی روزانه به مسافران نیز با اما و اگرهای فراوانی مواجه خواهد شد و این امر به معنای کم اثر شدن اقدامات توسعه‌ای شبکه موجود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمله ایران به اسرائیل و بزرگترین اختلال در صنعت هوانوردی
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • قطع تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • بازگشت پروازهای شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به حالت عادی
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود
  • واگذاری بیش از ۲۷ هزار فقره انشعاب برق طی سال گذشته در فارس
  • واگذاری بیش از ۲۷ هزار فقره انشعاب برق در فارس
  • ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ مترو تهران در سال جاری تکمیل می‌شود
  • تکمیل ۵ ایستگاه باقی‌مانده در خطوط ۶ و ۷ در سال جدید