Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@23:10:01 GMT

یک گربه؛ عضو جدید کاخ سفید/ او سیاسی است (عکس)

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۰۲۳

یک گربه؛ عضو جدید کاخ سفید/ او سیاسی است (عکس)

جو و جیل بایدن خانواده اول آمریکا سرپرستی یک گربه را بر عهده گرفتند و این حیوان را ساکن کاخ سفید کردند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، سخنگوی "جیل بایدن" روز جمعه گفت که این گربه مو کوتاهِ ماده، "ویلو" نام دارد.

 این خبر ملایم و آرامش بخش از آن اخباری است که کاخ سفید در روزهای تنش با روسیه، تورم رو به رشد و بیماری همه گیر کووید 19 به آن نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جن ساکی" سخنگوی کاخ سفید در ماه ژوئن در مورد حضور یک گربه در این کاخ به شوخی گفت: "ما منتظر یک روز خبری بد هستیم". "اگر یک روز دُمی را در اتاق مطبوعاتی کاخ سفید در حال تکان خوردن دیدید، متوجه می‌شوید که اتفاق بدی در شرف وقوع است".

"ویلو" یک سیاسی حرفه ای است. او یک گربه از مزرعه ای در پنسیلوانیا است و در اولین روزهای رقابت های انتخاباتی سخت بایدن در سال 2020 روی سکوی انتخاباتی با "جیل" همسر رئیس جمهور کنونی آمریکا مواجه شد.

"میشل لاروزا" سخنگوی مطبوعاتی جیل گفت: "ویلو تاثیر زیادی بر دکتر بایدن گذاشت".

وی افزود: این گربه خانگی براساس زادگاه "جو بایدن" نام گذاری شده است. زادگاه "جو بایدن" "ویلو گرو" نام دارد.

صاحب مزرعه با دیدن علاقه فوری جیل بایدن و ویلو متوجه شد که ویلو به بایدن تعلق دارد.

"لاروزا" گفت: "ویلو با اسباب بازی‌های مورد علاقه‌، خوراکی‌ و تمام وسایل خود در کاخ سفید ساکن شده و اینک فضاهای زیادی برای بو کردن و وارسی دارد".

خانواده بایدن درست قبل از کریسمس یک توله سگ از نژاد "ژرمن شپرد" به نامه "کامندر" (فرمانده) را پذیرفته اند.

پس از مرگ "ایندیا" گربه مشکی آمریکا در سال 2009 هیچ گربه ای در کاخ سفید زندگی نکرده است. این گربه مشکی حدود 20 سال با خانواده"جورج دبلیو بوش" زندگی کرده بود.

خبرگزاری فرانسه با شوخی نوشت: هنوز پاسخی در باره توانایی‌های کاخ سفید برای حل و فصل شکاف دو قطبی سگ و گربه ای در کاخ سفید ارائه نشده است. اما واشنگتن برای پر کردن شکاف دو قطبی سگ و گربه ‌ای نیاز به زمان زیادی نخواهد داشت.

 

 

 

 

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کاخ سفید یک گربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # سیل ، امارات سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • حماس: نتانیاهو به دنبال توقف جنگ نیست
  • (ویدئو) نجات یک گربه در سیل دبی
  • (ویدئو) نجات یک گربه از سیل دبی امارات
  • نجات یک گربه در سیل وحشتناک دبی! + فیلم
  • هیچ دولتی در کاخ سفید قادر به بستن شیر نفت ایران نیست
  • نشریه بریتانیایی: اسرائیل «وبال راهبردی» آمریکاست
  • بایدن از پس تبعات تحریم نفت ایران برنمی‌آید
  • واشنگتن‌پست: تحریم ایران برای آمریکا دشوار است
  • برگه تقلب رئیس‌جمهور آمریکا لو رفت؛ راهکار کاخ سفید برای سوتی ندادن بایدن
  • «سلطان تقلب»؛ لقب جدید بایدن