Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@06:59:44 GMT

تیم کوک از ورود اپل به متاورس خبر داد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۰۹۸

تیم کوک از ورود اپل به متاورس خبر داد

مدیرعامل شرکت اپل گفت: برنامه‌های متاورس پتانسیل زیادی دارند و شرکت او در حال سرمایه‌گذاری بر روی توسعه قابلیت واقعیت افزوده در دستگاه‌های خود است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم کوک در جلسه‌ای با سرمایه گذاران اظهار کرد: اپلیکیشن‌های حوزه متاورس پتانسیل فوق‌العاده ای دارند و اپل در حال سرمایه‌گذاری برای توسعه‌ی قابلیت واقعیت مجازی روی تولیدات خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتشار گفته‌های مدیرعامل شرکت اپل، سهام این شرکت افزایش سریعی را تجربه کرد.

سهام اپل در معاملات پس از ساعت کاری به ۱۶۷.۲۳ دلار افزایش یافت، اما در حال حاضر به حدود ۳ درصد کاهش یافته و به ۱۵۹.۲۲ دلار رسیده است. این پس از آن بود که موضوع متاورس در طول تماس آشکار شد.

تیم کوک بیست و هفتم ژانویه اعلام کرد: اپل دارای ۱۴ هزار برنامه کاربردی در فروشگاه اپل است که با استفاده از ARKit -یک پلت فرم واقعیت افزوده برای توسعه- سفارشی شده‌اند؛ برنامه‌های طراحی شده با استفاده از این پلتفرم می‌توانند راهی برای دسترسی کاربران به داخل متاورس (Metaverse) باشند.

پیش‌تر شرکت‌های متا و مایکروسافت برای گسترش خدمات خود در حوزه متاورس در سال‌های آینده برنامه‌ریزی کرده بودند.

کد خبر 551896

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اپل متاورس دنیای متاورس تیم کوک سهام اپل افزایش سهام اپل متا ماکروسافت سرمایه گزاری رمز ارز ارز دیجیتال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بهرام رضاییان به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص ورود بانوان به ورزشگاه این تیم گفت: در این مسئله اقداماتی انجام دادیم و ورود بانوان می‌تواند یک اتفاق خوب برای ما باشد. ما از طریق شرکت مکاتبه کردیم تا ورود هواداران بانوان میسر شود.

او همچنین درباره برنامه طولانی مدت باشگاه فولاد توضیح داد: روزی که با آقای ویسی صحبت کردم، شرایط سختی داشتند و من خواهش کردم. ایشان سرمایه استان است و چند جلسه صحبت کردیم. حرف‌های ایشان به حق بود و ما خواهش کردیم بیاید و به تیم شهرش کمک کند. قطعا در کنار ایشان اتفاقاتی خوبی رقم خواهیم زد و ما امسال هم تمام بازیکنانی که مربی خواست را جذب کردیم و سال بعد هم همین است. بعید می‌دانم بازیکنی در لیست باشد که شرکت جذب نکرده. ما با آقای ویسی به شرایط خوبی می‌رسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد با اشاره به وضعیت قراردادی منشا، واسعی و سلجوقی نیز تشریح کرد: آقای منشأ یک قرارداد دو ساله داشت و مذاکرات متعددی انجام دادیم ولی گفت قرارداد من عدد خوبی است و به جدایی رضایت می‌دهم. روز بازی با پیکان در تهران دچار مصدومیت همسترینگ شد و تا روز جدایی‌اش مصدوم بود. در هر صورت ضرب المثلش است که می‌گوید جلوی ضرر را هر وقت بگیری، منفعت است. ما ایشان را داشتیم و دچار مصدومیت بود و نقل و انتقالات هم تمام می‌شد. ما با شرکت صحبت کردیم و گفتیم پرداخت مطالبات به‌صورت یک سال و نیمه که نمی‌شود. قرار شد ایشان باشند و یک بازیکن به لیست اضافه کنیم تا ببینیم می‌شود یا نه. آقای واسعی هم همین شرایط را داشت که به ما هم گل زد. از روزی که من آمدم تا روز جدایی‌اش همیشه پشت دروازه تمرین می‌کرد. واقعیت این است و از لحاظ فنی نمی‌توانست به ما کمک کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • ورود هیات قزاقستان به کابل
  • یک فروند بوئینگ ۷۳۷ برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد
  • رویداد «هاکامستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • اجرای ۲۱ پروژه زیرساختی و توسعه‌ای در حوزه لجستیک ایران‌خودرو در سال۱۴۰۳
  • «متاورس» بازگشته است
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد