Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند قاچاق مواد مخدر در شهرستان‌های شمال استان و کشف مواد افیونی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های شمال سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از انتقال محموله مواد مخدر از محورهای شمالی استان به حوزه مرکزی شهرستان زاهدان و سپس انتقال آن به عمق کشور دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تکاوران انتظامی در شهرستان‌های شمالی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی با رصد منطقه، قاچاقچیان مسلح را که با دو دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو 405 در حال جا به جایی مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی شمال استان به سمت مرکز بودند، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

کشف زمین‌خواری میلیاردی در سیستان و بلوچستان/ 5 هکتار از تصرفات غیرمجاز رفع تصرف شدانهدام باند قاچاق مواد مخدر در منطقه سیستان/ 4 سوداگر مرگ دستگیر شدندمدرس‌خیابانی: با همدلی "سیستان و بلوچستان" را توسعه می‌دهیم

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه با مشاهده مأموران، با عوامل انتظامی درگیر و پس از مواجه شدن با آتش پرحجم تکاوران پلیس مجبور به رها کردن خودروها شده و به سمت ارتفاعات متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با عکس‌العمل سریع تکاوران پلیس و طی عملیات تعقیب و گریز چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی و متعاقب آن از محل دپو و مخفیگاه آنان،590 کیلو و 800 گرم شامل 307 کیلو و 400 گرم تریاک، 127 کیلوگرم شیشه، 42 کیلوگرم هروئین، 62کیلو و 400 گرم حشیش و 52 کیلوگرم کراک به همراه سه قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: مواد مخدر خط قرمز پلیس استان بوده و سوداگران مرگ مطمئن باشند فعالیت آنان به طور قطع تحت رصد انتظامی است و چنانچه فعالیت و تحرکی در این زمینه انجام دهند منتظر برخورد قاطع و سخت پلیس و تکاوران استان باشند.

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان قاچاق مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از استان کرمان به شهرستان بابل با دو خودروی سواری، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با رصد‌های اطلاعاتی، موفق به شناسایی این سوداگران مرگ در حین ورود به استان از طریق محور هراز شدند.

سردارمفخمی گفت: در اقدامی عملیاتی خودروی مورد نظر متوقف و ضمن دستگیری ۴ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در این عملیات، در بازرسی ازخودرو‌های آنان در مجموع ۹۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۷۰۵ گرم تریاک کشف شد.

او از دستگیری یکی از عاملان تهیه و فروش مواد مخدر در شهرستان بابل و در ادامه این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران در خاتمه با برشمردن آثار مخرب مواد مخدر بر پیکره جامعه از مردم خواست: در صورت شناسایی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ در شهر جدید مهستان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد