Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بستان آباد در مجلس با اشاره به مذاکرات وین، گفت: حرکت‌هایی که علیه برجام در گذشته شاهد بودیم حرکت های ایدئولوژیک و از روی باور نبود، مطمئنا رفتارهایی که انجام می گرفت، تظاهرات های خیابانی و بزرگراهی، شعار و پلاکارد، اعتراضات و تیترهای گزنده در رسانه ها و اعتراضات تند در تریبون ها اگر از روی اعتقاد و باور و ایدئولوژیک بود باید طبیعتا الان هم اتفاق می افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا نوری قزلچه در گفت وگو با عصر ایران با بیان این مطلب افزود: همین تغییر رفتار برخی آقایان نشان می دهد که این رفتارها یک سازماندهی سیاسی بیش نبود و الان چون جریانی که اینها را سازماندهی می کرد خودش باید پاسخگو باشد پس دیگر اعتراضی نمی کنند و اتفاقا از نظر ما اینگونه رفتارها درست و منطقی است که باید یکسری کارها را انجام داد.

وی تاکید کرد: اکثریت جامعه موافق به سرانجام رسیدن مذاکرات‌اند؛ کسانی که در گذشته مخالف بودند در حال حاضر به مذاکره مستقیم اعتراض ندارند، با به توافق رسیدن با حفظ منافع کشور اعتراض ندارند و این نشان می دهد که رفتارهای گذشته شان سیاسی بود و الان چون خودشان پاسخگو هستند و باید جواب کمبود ارز، نیازهای جامعه، تورم و اقتصاد و معیشت مردم را بدهند پس راه درست را در مذاکره و توافق می ببینند؛ در واقع اگر می خواهند کارها طبق روال انجام شود باید همین راه را بروند.

نوری قزلچه تاکید کرد: اگر مذاکره ما با آمریکا بدون واسطه برخی کشورها نظیر چین و روسیه باشد ما به نتایج بهتری می توانیم برسیم؛ نیازی نیست افراد دیگر واسطه بین مذاکرات باشند، چراکه واسطه ها در ابتدا منافع خودشان را در نظر می گیرند و بعد منافع دیگران را در نظر می گیرند.

نماینده بستان آباد افزود: ما باید به دنبال مذاکره مستقیم باشیم و اگر منافع ما در مذاکرات مستقیم است حتما باید انجام دهیم و هر چقدر مستقیم و رودرو باشد نتیجه نزدیکتر است و نتیجه مطلوب تری و کم هزینه تری می توان گرفت .

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه‌های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

گفتنی است آخرین بار تراکتور با هدایت بردیف توانسته بود پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با تک گل محمد عباس زاده شکست دهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نتانیاهو از رویارویی با ایران منافع دارد | تنش و درگیری بزرگ دام اسرائیل است؟
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • هنر سیاستگذار ارزی این است که آثار و پیامدهای منفی بازار را کاهش دهد
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد