Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:41:51 GMT

قطعی سیستم‌های اسکله مسافری شهید ذاکری قشم حل شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۲۳۸

قطعی سیستم‌های اسکله مسافری شهید ذاکری قشم حل شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرانمنش پیش ازظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل قطعی سیستم‌های این اسکله که از جمعه شب اتفاق افتاده بود، حل شد.

وی با اشاره به اینکه اختلال دیشب و صبح امروز به علت بروز رسانی سیستم‌ها بوده و اکنون مشکل رفع شده است، تصریح کرد: از چند روز پیش نرخ‌های جدید فروش بلیت به جزایر اعمال شده که هزینه این بلیت از بندرعباس برای شهروندان قشم ۳۲۵۰۰ و برای مسافران و گردشگران ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیستم‌های صدور بلیت در بندر مسافری شهید ذاکری از شب گذشته دچار اختلال و قطعی و این مسئله موجب انتظار و سرگردانی مسافران و گردشگران در بندر شد.

کد خبر 5411521

منبع: مهر

کلیدواژه: شناور مسافری بنادر ودریانوردی هرمزگان جزیره هرمز مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا برف و کولاک شیوع کرونا مشهد عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری

تین نیوز

رانندگان فعال در بخش حمل و نقل جاده ای مسافری  با برشمردن سختی های این کار تصویر نامه ای را بازنشر کردند که 20 اسفند ماه 1402 از سوی دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در مورد کمبود شدید راننده اتوبوس و دیگر بخش های حمل و نقل عمومی مسافری و فراخوان جذب راننده در بخش مسافری به ادارات کلی استانی ابلاغ شده است.

به گزارش تین نیوز، در بخشی از این نامه که با عنوان انجام فراخوان سراسری و گسترده به منظور جذب حداقل 10 هزار راننده جدید در بخش مسافری خطاب به مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های سراسر کشور ابلاغ شده،  آمده است:  با توجه به کمبود شدید راننده در بخش حمل و نقل عمومی مسافری، مقتضی است ترتیبی اتخاذ نمایید تا انجام فراخوان گسترده از طریق اطلاع رسانی در محل پایانه های عمومی، رسانه های دیداری و شنیداری و همچنین فعال نمودن بخش خصوصی و تشکل های صنفی ذی ربط به منظور اغنای جویندگان کار برای ورود به حرفه رانندگی و فعالیت در این بخش با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

برخی رانندگان بخش حمل و نقل مسافری با بیان مشکلات این بخش از جمله، تعیین نرخ بیمه  ۲۷ میلیون ریالی برای رانندگان پایه دو و ۳۳ میلیون ریالی برای دارندگان گواهینامه پایه یک، افزایش ۱۵۰ الی ۵۰۰ درصدی تعرفه دولتی خدمات کارت هوشمند راننده و ناوگان که این عمل منجر به افزایش ۵۰ درصدی هزینه تمدید کارت هوشمند در انجمن ها شد،  افزایش هزینه گواهی تست عدم اعتیاد به میزان  120 درصد، افزایش نرخ کارت سلامت توسط مراکز طب کار به ۸۵۰ هزار تومان ،  محاسبه دلاری نرخ لوازم یدکی و خدمات خودرویی و.... عنوان کردند: با چه امید، پشتوانه، حمایت و آینده ای ... افراد جویای کار باید برای ورود به حرفه رانندگی بخش حمل و نقل مسافری اغنا و جذب این حرفه شوند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ضریب اشغال تخت در بیمارستان تامین اجتماعی دزفول افزایش یافت
  • فیلم/ آتش‌سوزی هولناک بازار قدیم بندرعباس
  • ◄ فراخوان سراسری برای جذب حداقل 10 هزار راننده بین شهری مسافری
  • مشکل ملی‌پوشان ووشو حل شد/ تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی
  • حادثه تلخ در اسکله پتروشیمی رازی ماهشهر/ سقوط جرثقیل ۲ کشته داد
  • نداشتن سیستم روشنایی اهالی شهرک شهید زراعی کرج را به دردسر انداخت + تصویر
  • ضرورت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی مرند