Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا خمسه‌ متولد ۹ بهمن ۱۳۳۱، هنرپیشه شناخته‌شده امروز ۶۹ شد. او به زبانی طنز می‌گوید، ۶۹ ساله شدم و این خیلی خوب است که هنوز ۷۰ سالم نشده است! با روحیه طنازانه و میل به زندگی، روزها و سال‌های عمر را ذره ذره می‌چشد و همچنان برای خودش برنامه‌ها دارد.

عکسی که می‌بینید از حضور ایرج طهماسب، کارگردان، مجری تلویزیون، عروسک‌گردان و صداپیشه و یاسین رامین، همسر سابق مهناز افشار در کنار علیرضا خمسه به مناسبت تولد ۶۹ سالگی او خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

۵۸۲۵۹

کد خبر 1597395

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علیرضا خمسه ایرج طهماسب بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نوجوان ایرانی که دل ایلان ماسک را برد؛ یاسین شفیعی کیست؟!

دیروز ایلان ماسک، دومین مرد ثروتمند جهان، ویدئویی از پیانو زدن یک پسر ایرانی را در توئیتر لایک و بعد در صفحه خود بازنشر کرد؛ ویدئویی که یاسین شفیعی به مناسبت سالگرد اولین پرتاب بزرگترین راکت تاریخ یعنی استارشیپ، در توئیتر خود منتشر کرده بود. شفیعی با انتشار این ویدئو، ماسک و شرکت اسپیس‌ایکس را تگ کرد و تنها ده ساعت بعد این میلیاردر ویدئوی او را با جهان به اشتراک گذاشت.

ماجرای ویدئو چه بود؟ کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در این ویدئو یاسین با پیانویی که روی آن ماکتی از یک راکت اسپیس‌اکس گذاشته شده، قطعه معروف هانس زیمر در فیلم اینترستلار را می‌نوازد. پس زمینه پیانو زدنش هم ویدئوی اولین پرتاب این راکت و شادی ایلان ماسک و طرفدارانش را اضافه کرده است.

علاقه شدید به موشک و راکت

صفحه توئیتر یاسین شفیعی به جز اسمش که ایرانی بودنش را لو می‌دهد، آنچنان شباهتی به صفحه توئیتر یک ایرانی که داخل کشور زندگی می‌کند ندارد. حسابش تیک آبی دارد و تمام توئیت‌هایش را هم به انگلیسی نوشته است. در یک نگاه می‌توان فهمید که این پسر علاقه شدیدی به فضا، راکت، اسپیس‌اکس، ایلان ماسک و البته کدنویسی دارد. هر چه پست کرده درباره موشک‌های اسپیس‌اکس و تکنولوژی آنهاست.

حتی افرادی را هم که در توئیتر یا همان اکس دنبال می‌کند، اکثرشان کارکنان شرکت‌های مختلف ایلان ماسک هستند یا یک ربطی به دنیای تکنولوژی و مهندسی دارند. ویدئویی که ماسک از یاسین ری‌پست یا بازنشر کرده بیش از ۱۹۲ هزار بار دیده شده و این ویدئو در صفحه خود یاسین ۴ هزار بار دیده شده است. کامنت‌ها هم بیشتر از سمت صفحات خارجی و با تیک آبی هستند تا کاربران ایرانی.

آنطور که از لینکدین و پروفایل گیت‌هاب (یک پلتفرم توسعه نرم‌افزار آنلاین) این پسر جوان برمی‌آید، او احتمالا حالا ۱۶ ساله است و در یکی از مدارس غیرانتفاعی مشهور تهران تحصیل می‌کند. این مدرسه هر سال یک مسابقه موسیقی برگزار می‌کند و دانش‌آموزان ویدئو‌های خود را به این مدرسه ارسال می‌کنند. البته محل زندگی و تحصیل شفیعی آنچنان روشن نیست چرا که در لینکدین محل تحصیلش را مدرسه‌ای در تهران اعلام کرده، اما در وبسایت گیت‌هاب گفته که در دوبی زندگی می‌کند.

به تعریف خودش، محدودیت‌های سنی را به واسطه علایقش کنار زده و علاوه بر توسعه هوش مصنوعی، با استفاده از زبان برنامه نویسی پایتون یک معمار حرفه‌ای هم هست. او در این زمینه یک مدرک از دانشگاه هاروارد و مدرک دیگری هم در زمینه ماشین‌های خودران از دانشگاه تورنتو دریافت کرده است.

منبع: هفت صبح

tags # ایلان ماسک سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۲۷.۳ سالگی میانگین سن مادران ایرانی در تولد اولین فرزند؛ پدر ۳۲.۱ سالگی
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی بچه؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار (فیلم)
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • یاسین سلمانی در تمرینات پرسپولیس
  • یاسین در اردوگاه پرسپولیس آفتابی شد
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • مراسم یادبود آیت الله موسوی بجنوردی (ره) در موسسه یاسین + تصاویر
  • (ویدئو) نوجوان ایرانی که دل ایلان ماسک را برد؛ یاسین شفیعی کیست؟!
  • عکس| پیام ناراحت‌کننده جواد کاظمیان برای تولد ۴۳ سالگی