Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد 44 ساله آمریکایی پس از 20 سال زندانی شدن برادر بی گناهش اعتراف کرد که سالها پیش در جریان سرقت او پسر بچه ای را کشته و برادر دوقلویش بی گناه 20 سال به جای وی زندانی شده است.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از یاهو، مرد آمریکایی اهل  شیکاگو که 20 سال را به جرم قتل در زندان گذرانده بود، پس از اعتراف برادر دوقلویش به جرم از زندان آزاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"کارل اسمیت"مردی را کشته و به جای او برادر همسانش "کوین"  20 سال گذشته را در زندان گذرانده بود اکنون پس از سالها برادر دوقلوی وی لب به سخن گشوده و پرده از گناهکار بودن خود برداشت.
به گزارش نیویورک پست، کوین دوگار، 44 ساله، که از زندان کوک کانتی شیکاگو آزاد شد، در سال 2001 در ارتباط با تیراندازی به یکی از اعضای باند رقیب خلافکار پسر بچه ای را به اشتباه کشته بود محکوم شد.
برادر دوقلوی او "کارل اسمیت" در دادگاه به جرم خود اعتراف کرده بود و خود را مسئول تیراندازی معرفی کرده بود.
اسمیت در دادگاه گفت: "ما به عنوان یک نفر عمل می کردیم."جایی که من بودم، او تظاهر به من کرد و من وانمود کردم که او هستم.»
اما اکنون برادر دوقلوی گناهکار با اعتراف به قتل به پلیس شیکاگو بیان کرد که امیدوار است برادر دوقلویش او را ببخشد.
روز چهارشنبه،" رونالد سافر"، وکیل  "کوین دوگار" گفت: ""موکلم  بسیار خوشحال است که آزاد است، اما همچنین در حال تطبیق با دنیایی است که کاملاً متفاوت از دنیایی است که 20 سال پیش زمانی که به خاطر این جنایتی که مرتکب نشده دستگیر شد، آن را ترک کرده است."
دادگاه استیناف دریافت که این احتمال وجود دارد که هیئت منصفه با شنیدن تمام شواهد، کوین را بی گناه تشخیص دهد.
"کارل اسمیت" در حال حاضر به دلیل سرقت مسلحانه ای که منجر به مرگ یک پسر بچه 6 ساله شده بود ، در زندان است و دورا محکومیت 99 ساله زندان خود را می گذراند.

 

انتهای پیام/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دولت جامائیکا 142مین دولتی است که کشور فلسطین را به رسمیت شناخته است.

کامینه جانسون اسمیت، وزیر امور خارجه جامائیکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که بعد از بررسی‌های انجام شده در شورای وزیران کشور فلسطین به رسمیت شناخته شد.

وی تاکیدکرد: جامائیکا به حمایت از راه حل دو دولتی به عنوان تنها گزینه مناسب برای حل‌وفصل مناقشه طولانی مدت، تضمین امنیت اسرائیل و دفاع از کرامت و حقوق فلسطینیان ادامه می‌دهد.

اسمیت همچنین از نگرانی کشورش در خصوص جنگ غزه و بحران انسانی روزافزون در این منطقه خبرداد.

پیش از این کشور باربادوس از کشورهای حوزه کارائیب، کشور فلسطین را به رسمیت شناخت.

اکنون کشور فلسطین تنها از سوی دو کشور جزایر باهاما و ترینیداد، توباگو در کشورهای حوزه دریای کارائیب به رسمیت شناخته نشده است.

دیگر خبرها

  • سینما باید مسیر درست جامعه را نشان دهد
  • جامائیکا نیز کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد زندانی
  • ارسال پیامک واریز اشتباهی شگرد کلاهبرداری مرد زندانی
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • ۲ روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی | دختر ۱۶ ساله می گوید ۳ روز در اتاقی زندانی بود و شکنجه می شد اما دوست اینستاگرامی او می گوید...