Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-03-28@21:39:02 GMT

اسکوچیچ: تنها ترس من کرونا است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۴۳۴

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه انتشار ویروس کرونا در تیمش تنها ترس او است، گفت: فکر می‌کنم در جام جهانی قطر می‌توانیم کار‌های خوبی انجام بدهیم.

به گزارش بازارنیوز؛ تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه گذشته در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم عراق رفت و با تک گل مهدی طارمی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با این پیروزی، صعود زودهنگامی را به مسابقات جام جهانی تجربه کرد.

«دراگان اسکوچیچ» مربی کُروات که بعد از نتایج بد «مارک ویلموتس» روی نیمکت تیم ملی ایران نشست، عملکرد فوق‌العاده‌ای در این تیم داشت و در ۱۴ بازی با ایران صاحب ۱۳ برد و یک تساوی شد تا ششمین صعود ایران به جام جهانی را تضمین کند.

اسکوچیچ درباره برد برابر عراق که منجر به صعود ایران شد، به حساسیت‌های این مسابقه اشاره کرد و در مصاحبه‌ای گفت: این بازی چیزی شبیه به دیدار کرواسی - صربستان است. برای ایرانی‌ها این مسابقه خیلی اهمیت داشت. از کاری که در تیم ملی ایران انجام دادم خوشحالم و به آن افتخار می‌کنم.

وی ادامه داد: بازی مقابل هواداران ایران فوق‌العاده بود. حتی می‌توانست قانع‌کننده‌تر باشد، ولی بعد از بازی خیلی خوب جشن گرفتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: تنها چیزی که اکنون از آن می‌ترسم، ویروس کرونا است. ما روز گذشته (پنجشنبه) با گارد باز به سمت آن رفتیم!

اسکوچیچ در خصوص کسب ۱۳ برد و یک تساوی با تیم ملی ایران یادآور شد: این تقریباً عالی است، اما مشکلات زیادی وجود داشت. بازی‌های زیادی تحت فشار بودیم. در قسمت اول (مرحله دوم انتخابی جام جهانی) اجازه نداشتیم حتی یک امتیاز از دست بدهیم. اکنون به دلیل پروتکل‌های بهداشتی، این شرایط بسیار سخت شده است. افتخار می‌کنم که همه چیز را به دست آوردیم. به بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم ملی ایران با اشاره به جشن و شادی مردم بعد از صعود به جام جهانی یادآور شد: این شادی و خوشحالی بزرگی بود. دیروز از سرتاسر ایران برایم فیلم‌هایی فرستادند. دیدن این همه شادی خوب بود. خوشحالم که ایران را خوشحال کردیم. ایران یک کشور فوتبالی است و برای مردم اینجا معنی زیادی دارد.

اسکوچیچ همچنین درباره دلایل موفقیتش در تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: من به‌عنوان مربی به بلوغ رسیدم و روی خودم خیلی کار کردم. تیم و ذهنیت -فوتبال ایران- را هم می‌شناختم، بنابراین وقتی هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفتم این‌ها خیلی به من کمک کرد.

وی که با سایت hrt کرواسی گفتگو می‌کرد، درباره سومین صعود متوالی ایران به جام جهانی گفت: باید خوب آماده شویم. در برخی از پست‌ها کمبود‌ها و کسری‌های مشخصی داریم و در برخی دیگر از پست‌ها واقعاً قوی هستیم، حتی در مقیاس جهانی. ما مهاجمان درجه یک جهانی داریم. فکر می‌کنم می‌توانیم کار‌های خوبی در جام جهانی قطر انجام دهیم.

یکی از مسائلی که بار‌ها از اسکوچیچ سئوال شده است، بحث تقابل احتمالی‌اش با تیم ملی کرواسی در جام جهانی است. اسکوچیچ حالا که صعود تیم ملی ایران به جام جهانی قطعی شده است، به این سئوال به این شکل پاسخ داد: همه در مورد این موضوع از من سئوال می‌پرسند. نمی‌دانم چگونه از نظر احساسی با آن برخورد کنم. احتمالاً گریه می‌کنم.

اسکوچیچ در پایان گفت: این یک تجربه و وسوسه عالی خواهد بود. خواهیم دید که قرعه کشی چطور خواهد بود.

برچسب ها: اسکوچیچ ، فوتبال ، مربی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000QWt

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: اسکوچیچ فوتبال مربی تیم ملی ایران فوتبال ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ترکمنستان 0-1 ایران (مقدماتی جام جهانی 2026)

ایران موفق شد با نتیجه 1 بر 0 ترکمنستان را شکست دهد.

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • حمله یک پرسپولیسی به رکورد خاطره انگیز دراگان اسکوچیچ
  • خلاصه بازی ترکمنستان 0-1 ایران (مقدماتی جام جهانی 2026)
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • سفیر هند در ایران: نوروز مهمترین جشن جهانی است