Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار، صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خدمت به مردم و محرومان یکی از مهمترین رموز استمرار و پایداری انقلاب است.

قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار کرد: بعد از برخورداری از نعمت دین و ولایت، مردم داری از جمله ارزش‌هایی است که بدون آن هیچ اتفاقی در این کشور رخ نمی‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خاکسار با بیان اینکه امام (ره) حتی قبل از انقلاب بر پیگیری مشکلات نیازمندان و از جمله خانواده زندانیان سیاسی آن زمان تأکید داشتند، گفت: همه اجزای نظام باید با هم در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند و در اندیشه گره‌گشایی از کار اقشار جامعه باشند.

ضرورت یادآوری موفقیت‌ها

وی بیان‌کرد: در کنار سختی‌ها و کمبودهایی که در جامعه با آن رو به رو هستیم، تذکر و یادآوری موفقیت‌های به دست آمده نیز ضرورت دارد تا در مسیر پیش رو نیز توفیقات بیشتری کسب کنیم.

قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار کرد: اگر موفقیت‌های به دست آمده را بازخوانی کنیم آن وقت چرایی خدمت رسانی بیشتر به مردم را درک خواهیم کرد چرا که موفقیت‌ها با همراهی هموطنان و مردم به دست آمده است.

خاکسار گفت: برای سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۰ هزار مسکن و ۵۰۰ هزار شغل را متعهد شده‌ایم.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: فعالیت رسمی کمیته امداد ۲۲ روز بعد پیروزی انقلاب شروع شد و خدمات زیادی در نقاط مختلف کشور و از جمله خراسان جنوبی در چهل سال اخیر ارائه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: خراسان‌جنوبی مردم نجیب و ولایتمدار دارد که در هر شرایطی پشت نظام را خالی نکرده‌اند و در انتخابات‌های مختلف نیز به مدیران و مسئولان انقلابی و ولایی رأی داده‌اند.

اشاره به مشکلات معیشتی مردم

طالبی گفت: با این وجود مردم خراسان‌جنوبی دچار فقر معیشتی زیادی هستند که با یک گردش ساده در شهر و دیدن مردمانی که در سطل زباله به دنبال معیشت خود هستند، این نکته را می‌توان دید.

وی ادامه داد: خود من چند شب پیش موردی دیدم که برایم بسیار سخت بود که خانمی با یک دستش کودکش و در دست دیگرش زباله‌هایی بود که جمع‌آوری کرده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: متأسفانه وضعیت اقتصادی و بیکاری و زیرساخت‌ها مطلوب نیست و باید در راستای بهبود اوضاع معیشتی مردم قدم برداریم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات رضا سلم آبادی، مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان‌جنوبی قدردانی و محمد عرب به عنوان مدیر کل جدید امداد استان معارفه شد.

کد خبر 5411537

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی خاکسار قهرودی کمیته امداد امام خمینی محرومیت زدایی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک عکس استانها خراسان جنوبی کمیته امداد موفقیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند

دادستان کل کشور گفت: طرح نور یک یک اقدام مقدم و موثر است و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.
 
به گزارش ایسنا؛ محمدکاظم موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به موضوع ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی و کشف حجاب اشاره کرد و گفت: طی هفته گذشته به همت فراجا طرحی با عنوان طرح «نور» در کشور اجرایی شده است و خوشبختانه در برخی از مراکز وضعیت بهتر شده و این اقدام یک اقدام مقدم و موثری است.
 
وی ادامه داد: دادستانی از اقدام قانونی فراجا حمایت می‌کند و این اقدام باید مستمر باشد و نباید مقطعی انجام شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد و باید از طریق احسان با این اشخاصی که مورد فریب دشمن قرار گرفته‌اند برخورد کنیم.
 
دادستان کل کشور در پایان بیان کرد: بیشتر این افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند و همکاری خوبی با فراجا و دادستانی داشته‌اند و استمرار این طرح نقشه دشمن را خنثی خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • کاری کنید امید مردم برای خانه‎دار شدن از بین نرود/بنگاه‌‎داری بانک‌‎ها، آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار
  • بنگاه داری بانک ها آفت بزرگ بازار مسکن کشور است
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد