Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم ایتالیایی تیم فوتبال تورینو حاضر نیست برای تیمی که به تازگی تحت تملک سعودی‌ها درآمده است بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ بلوتی پیشنهاد بازی برای تیم‌های الهلال عربستان و نیوکاسل انگلیس را رد کرد، چرا که امیدوار است که میلان برای خرید او به تورینو پیشنهاد دهد.

قرارداد بلوتی 28 ساله با تورینو در انتهای فصل جاری به پایان می‌رسد و چند باشگاه به جذب او به عنوان بازیکن آزاد تمایل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهراً در این میان سعودی‌ها خیلی به جذب این بازیکن راغب بوده‌اند، چرا که نه تنها از طریق الهلال بلکه به واسطه تیم جدیدشان در اروپا یعنی نیوکاسل سعی برای خرید او پیشنهاد دادند که البته بازیکن ایتالیایی هر دوی آنها را رد کرده است.

طبق گزارش سایت کالچو مرکاتو؛ هر دو تیم تحت تملک سعودی‌ها به بلوتی حقوقی بین 7 تا 8 میلیون یورو در سال پیشنهاد کرده‌اند اما ظاهراً او امیدوار است که برای یک تیم سطح بالاتر بازی کند. کالچومرکاتو نوشته است که مهاجم ملی‌پوش تورینو منتظر دریافت پیشنهاد از میلان است. او از ابتدای ماه فوریه می‌تواند با تیم بعدی‌اش پیش قرارداد بنویسد.

بلوتی در حالی امیدوار به دریافت پیشنهاد از میلان است که این تیم مهاجمی مانند زلاتان ابراهیموویچ دارد. ایبرا تا پایان فصل با روسونری قرارداد دارد و ابتدا باید تکلیف این مهاجم 40 ساله که خودش نسبت به تمدید قرارداد ابراز تمایل کرده مشخص شود. گویا پائولو مالدینی مدیر ورزشی باشگاه میلان برای ماه مارس (اسفند) با زلاتان و مدیربرنامه‌هایش قرار ملاقات تعیین کرده تا درباره تمدید قرارداد مذاکره کنند.

تماس نیوکاسل با آرسنال برای جذب اوبامیانگ

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تورینو میلان نیوکاسل اخبار عربستان سعودی تورینو میلان نیوکاسل اخبار عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو

میلان به یک مدافع جوان آرژانتینی علاقه‌مند شده است

طرفداری | آرون آنسلمینو، مدافع میانی جوان و راست پای آرژانتینی بوکاجونیورز 20 میلیون یورو قیمت دارد. 

به گزارش دنیله لونگو، آرون آنسلمینو به عنوان یکی از آینده دارترین مدافعان آمریکای جنوبی مورد توجه میلان قرار گرفته است. این بازیکن متولد 2005 توسط همان استعدادیابی که خولیان آلوارز و انزو فرناندز را به میلان پیشنهاد کرده بود، به روسونری توصیه شده است. آنسلمینو که اولین بازی خود برای تیم بزرگسالان بوکاجونیورز را ژوئن 2023 انجام داد، در رادار تیم هایی انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی نیز قرار دارد. در قرارداد مدافع آرژانتینی با بوکا جونیورز بند فسخ 20 میلیون یورویی وجود دارد و میلان با وجود علاقه جدی هنوز مذاکراتی برای خرید او نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • تمایل میلان به حفظ لوکا یوویچ و جذب یاشوا زیرکزی از طریق معاوضه
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • ترساندن از مبارزه با اسرائیل باعث سکوت مردم نشود
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا
  • پیشنهاد ۱۰۰ میلیون یورویی عربستان به ستاره بارسلونا | انتخاب ماشین گلزنی برای آینده مشخص شد
  • لواندوفسکی پیشنهاد هنگفت عربستانی‌ها را رد کرد
  • آخرین گل آندری شوچنکو در رقابت های سری آ (25 مارس 2006) / فیلم
  • گزارش تلویزیون سعودی از مذاکره محرمانه ایران و آمریکا