Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ ششمین دوره از مسابقات شطرنج کشوری جام اکباتانا با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از سه استان همدان، کرمانشاه و زنجان در ۹ دور به روش سوئیسی به میزبانی اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

در این رقابت‌ها سینا کوروند شطرنجباز همدانی عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیرحسام جلالوند از همدان بر سکوی دوم قرار گرفت و مهران زاهری دیگر شطرنجباز همدانی سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امین ملکی و مهدی روشنی هر ۲ از کرمانشاه به ترتیب چهارم و پنجم شدند و در بخش بانوان حدیث نوری از همدان رتبه اول را کسب کرد و مبینا مظاهری از همدان دوم شد.

در بخش مسابقات استعدادیابی استانی کمیته تیم‌های ملی نیز مهیار مردانی از همدان قهرمان شد، امیرمحمد کیمیایی و محمدمهدی بردبار هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

تمامی رقابت‌های جام اکباتانا در چارچوب قوانین فدراسیون جهانی شطرنج برگزار می‌شود و جدول رتبه‌بندی نیز برای محاسبه ریتینگ به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد.

در اختتامیه این رقابت‌ها که با حضور امیرعرفان هاشمی دبیر فدراسیون شطرنج کشور و رییس هیات شطرنج استان همدان و مسئولان اداره ورزش و وجوانان استان همدان برگزار شد، هفتاد میلیون ریال جایزه نقدی به قهرمانان اهدا شد.

برچسب‌ها همدان کرمانشاه زنجان شطرنج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: همدان کرمانشاه زنجان همدان کرمانشاه زنجان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند گفت: شرکت کنندگان با کسب ۲۲۰ امتیاز، ۳ نشان طلا و یک نقره صاحب این عنوان شدند.

عباس تکلو افزود: تیم‌های همدان با ۲۳۸ امتیاز، نهاوند با ۲۲۰ امتیاز و ملایر ۱۴۶ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

او تأکید کرد: این مسابقات به میزبانی هیئت کشتی شهر همدان در ۱۲ وزن از ۳۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم برگزار شد.

رئیس هیئت کشتی شهرستان نهاوند تصریح کرد: نفرات برتر این مسابقات به قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

 

دیگر خبرها

  • همدان، قهرمان مسابقات کاراته قهرمانی کشور
  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • نایب قهرمانی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بانوان کشور
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • مقام سوم نماینده شطرنج گیلان در لیگ برتر کشور
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته