Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - سازمان جهانی غذا (WFP) اعلام کرد که ۲۳ میلیون نفر در افغانستان در فصل زمستان به کمک‌های عاجل بشری نیاز دارند.

نمایندگی سازمان جهانی غذا در افغانستان در اعلامیه‌ای در صفحه توئیتر خود نوشته است که پس از شناسایی آسیب‌پذیر ترین افراد، این سازمان مواد غذایی را میان آن‌ها از طریق سازمان‌های همکار توزیع می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از آن‌که طالبان در ماه آگوست در افغانستان به قدرت رسیدند، بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی به‌شمول سازمان ملل متحد از گسترش دامنه فقر و بحران بشری در این کشور پیوسته هشدار داده اند.

انتهای پیام/م

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان جهانی غذا افغانستان کمک های فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا

تیم ملی فوتسال افغانستان که اولین دوره حضور خود در جام ملت‌های آسیا را تجربه می‌کند، از ساعت ۱۷:۳۰ دیروز (دوشنبه - به وقت ایران) مقابل تیم ملی بحرین صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

افغانستان که با سرمربی ایرانی خود یعنی مجید مرتضایی وارد رقابت‌ها شده‌اند، امتیازات خود را به عدد چهار رساندند و با کویت، حریف دیروز ایران به امتیازات برابر رسیدند. با توجه به تساوی افغانستان و کویت در بازی رودررو، تفاضل گل تعیین‌کننده تیم صعودکننده بود که افغانستان با تفاضل گل بهتر، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

کویت در بازی همزمان، با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب ایران شد که پیروزی ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه، کمک شایانی به صعود شاگردان مجید مرتضایی کرد.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. در صورتی که ازبکستان، میزبان جام جهانی به نیمه‌نهایی برسد، AFC بازی‌های دیگری تحت عنوان پلی‌آف برگزار می‌کند تا تیم چهارم راه‌یافته به جام ملت‌های آسیا مشخص شود.

 

دیگر خبرها

  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • نیاز ۲ میلیارد دلاری برای کمک‌های غذایی به افغانستان
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • ◄ استخدام فوری 10 هزار راننده با فراخوان سازمان راهداری و نکات مهمی درباره آن
  • جزئیات و شرایط وام فوری بانک ها در سال 1403 | کدام بانک‌ها وام فوری می‌دهند؟
  • هزار دف، یک پیش نیاز برای ثبت جهانی پالنگان است
  • اقدامات خودجوش کارکنان برای پاکسازی محیط نیروگاه برق ری + تصاویر
  • سخنگوی وزارت خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی «زمین پاک» تلاش جدی دارد / لزوم توقف فوری اقدامات مخرب صهیونیست‌ها
  • بیمارستان‌ های صحرایی نیاز فوری غزه است
  • بیمارستان‌های صحرایی نیاز فوری غزه است/ قتل‌عام هدفمند کودکان