Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر هواداران فلورانسی، شهردار این شهر هم از نحوه انتقال ستاره پیشین خط حمله بنفش‌پوشان آرتمیو فرانکی به یوونتوس ایراد گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داریو ناردلا شهردار شهر فلورانس، دوشان ولاهوویچ مهاجم سابق تیم بنفش‌پوش این شهر را به قانون‌شکنی در فرآیند انتقالش به یوونتوس متهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که ولاهوویچ برای عقد قرارداد 80 میلیون یورویی‌‌اش با یوونتوس در حالی عازم تورین شده که هنوز تست کرونای جدیدی که دال بر بهبودی او باشد ارائه نکرده است.

ولاهوویچ در حالی به تورین سفر کرد که 6 روز قبل از آن تست کرونایش مثبت شد. طبق قوانین ایتالیا، برای تست مجدد کرونا از افرادی که به سویه اومیکرون مبتلا شده‌اند، حداقل 7 روز زمان لازم است مگر در شرایط ویژه و صدور معافیت‌های خاص.

همین موضوع سبب شد که داریو ناردلا ، ولاهوویچ را به نقض پروتکل‌های بهداشتی متهم کند. او گفت:« شنیده‌ام که ولاهوویچ با ترک قرنطینه و خروج از فلورانس پروکل‌های بهداشتی ملی را نقض کرده است که این مسئله‌ای بسیار جدی است. یک قهرمان ورزشی که اینگونه رفتار می‌کند، بدا به حال دیگران! چقدر تأسف‌آور.

اگرچه فلورانسی‌ها و شهردار آنها ولاهوویچ را به نقض قوانین متهم می‌کنند اما واقعیت این است که این ستاره صرب در حقیقت مرتکب تخلف نشده است. طبق گزارش خبرنگار ایتالیایی رومئو آگرستی، خروج ولاهوویچ از فلورانس و سفرش به تورین با کسب صدور مجوز از سوی سازمان بهداشت محلی شهر تورین صورت گرفته است.

ولاهوویچ سومین خرید زمستانی گران‌قیمت تاریخ فوتبالولاهوویچ رسماً یوونتوسی شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس فیورنتینا سری A یوونتوس فیورنتینا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)

گل دوم کاستیانوس به یوونتوس را مشاهده می کنید.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • روایت سخنگوی انجمن سینماداران از یک رکورد شکنی
  • تمامی 40 گل دوشان ولاهوویچ با پیراهن یوونتوس / فیلم
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • گل میلیک به لاتزیو (لاتزیو ۲-۱ یوونتوس)
  • گل دوم کاستیانوس به یوونتوس (لاتزیو ۲-۰ یوونتوس)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان