Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فؤاد مرادزاده روز شنبه در پایان نشست ستاد مدیریت بیماری کرونا بندرلنگه افزود: اماکن تفریحی، پارک ها و گردشگری تا اطلاع بعدی تعطیل بوده و برپایی نمایشگاه‌ها، مراسم‌های، عروسی و همایش‌ها در فضای بسته ممنوع است.

وی ادامه داد: مراسم‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل های بهداشتی و تعداد محدود و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود و فعالیت های ورزشی در اماکن سربسته هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اغذیه فروشی‌ها بایستی به صورت بیرون بر فعالیت کرده و استفاده اداره‌های دولتی از نرم‌افزار ماسک برای شناسایی افراد مبتلا به کووید و کنترل واکسیناسیون مراجعان مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار بنرلنگه ابراز کرد: همه پروتکل های بهداشتی و تهویه هوا در بازار و اصناف در نظر گرفته شود و استفاده از ماسک برای فروشنده و مشتری الزامی است و به مدت یک هفته دو سوم کارکنان دستگاههای اداری با صلاحدید مدیر آن دستگاه در محل کار حاضر شوند.

مرادزاده گفت: کارکنان ادارات و نهادها که دارای علایم کرونا هستند به مدت پنج روز در منزل قرنطینه شوند و نشست‌های ضروری با حضور حداکثر ۳۰ نفر و به مدت ۹۰ دقیقه برگزار شود، کارکنان دستگاههای ادارای و متصدیان اصناف ملزم به تزریق سه دوز واکسن هستند.

وی افزود: بخشداران در بخش ها نظارت کامل بر رعایت پروتکل های بهداشتی و نظارت بر اجرای دستورها ستاد مدیریت کرونای شهرستان را داشته باشند.

بندرلنگه در فاصله ۲۴۰ کیلومتری غرب بندرعباس واقع است و در رنگ بندی کرونایی نرم‌افزار ماسک به رنگ نارنجی نمایش داده می‌شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس پروندهٔ خبری اومیکرون ؛ سویه تازه کرونا مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس ویروس کرونا هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک

زمانی اصل فرماندار اندیمشک با تبریک سال نو گفت : تاکنون ۸۷ هزار و ۸۹۰  نفر از بخش های مختلف شهرستان اندیمشک بازدید کرده اند .

او می‌گوید: همچنین در مجموع ۲۴ هزار و ۴۶۹ نفر در اماکن اختصاصی ایام نوروزی اسکان یافته اند ،همه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی در ایام تعطیلات فراهم شده است.

به گفته او اعضای ستاد نوروزی شهرستان تمام وقت در خدمت مسافران و شهروندان خواهند بود .

فرماندار اندیمشک ادامه داد: شهرستان اندیمشک هر سال به دلیل برخورداری از جاذبه های متعددی پذیرای هزاران نفر مسافر نوروزی در ایام نوروز است .

این مقام مسئول گفت: گروههای مختلفی تشکیل شده و بر روند ارایه خدمات نوروزی به مسافران نظارت می کنند .

او می‌گوید: کمیته های ستاد نوروزی تا پایان تعطیلات نوروز در راستای خدمات رسانی شایسته به مسافران تلاش می کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان به طور جزئی فعال هستند
  • سیستم بهداشتی نوار غزه در آستانه فروپاشی است / تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳ فروردین تعطیل است/ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری نصف‌جهان ۱۳فروردین تعطیل است/ ایجاد دومین کمپ گردشگری در شرق اصفهان
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!
  • سر کشی و بازدید از محل اسکان مسافران نوروزی اندیمشک