Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@11:13:35 GMT

شرط عجیب پوگبا: اگر رانگنیک بماند، می‌مانم!

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۵۹۹

شرط عجیب پوگبا: اگر رانگنیک بماند، می‌مانم!

پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد، آماده است تا در صورت ادامه حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم در اولدترافورد بماند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد پوگبا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد اما هنوز هیچ قرارداد جدیدی بین آنها به امضا نرسیده است.

رانگنیک پس از اخراج اوله گونار سولسشر در ماه دسامبر، جانشین این مربی روی نیمکت یونایتد شد و پوگبا که در طول این مدت در حال طی کردن روند درمان مصدومیتش بوده هنوز فرصت بازی تحت هدایت این مربی آلمانی را پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این برخی از منابع خبری مدعی شده بودند که این هافبک فرانسوی آخرین پیشنهاد تمدید قراردادی از سوی یونایتد را که در اواخر تابستان گذشته به او ارائه شده رد کرده و آماده است تا از این تیم جدا شود.

 

 

اما حالا نشریه انگلیسی سان خبر داده که پوگبا چنان تحت تاثیر رانگنیک قرار گرفته که آماده است در تصمیم خود کاملا تجدیدنظر کرده و قرارداد جدیدی را با باشگاه منچستریونایتد به امضا برساند.

گفته می‌شود این مربی آلمانی توانسته با مطرح کردن برنامه‌هایی که برای پیشرفت این بازیکن و تیم یونایتد در نظر دارد به شدت پوگبا را تحت تاثیر قرار داده و به نوعی او را وارد تیم خود کند. این موضوعی است که ژوزه مورینیو و سولسشر هر دو در انجام آن ناتوان بودند.

به نظر می‌رسد که رانگنیک توانسته این ملی‌پوش فرانسوی را متقاعد کند که یک خط میانی و یک تیم می‌تواند حول محور حضور او در میدان در فصول آینده ساخته شود و از او خواسته که به یکی از بازیکنان اصلی تیم در پشت صحنه نیز تبدیل شود.

از سوی دیگر، بعضی از رسانه‌های انگلیسی نیز مدعی شده‌اند که مدیران یونایتد هم جستجویشان برای پیدا کردن سرمربی در فصل آینده را متوقف کرده‌اند و در حال بررسی شرایط ادامه همکاری با رانگنیک پس از پایان فصل جاری هستند.

منچستر یونایتد پل پوگبا رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا رالف رانگنیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند

به گزارش "ورزش سه"، آینده اریک تن‌هاخ در الدترافورد در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. در حال حاضر نام‌های متعددی پیرامون باشگاه مطرح شده است.

زیدان ۵۱ ساله رؤیای مدیران منچستر یونایتد به‌خصوص سر جیم راتکلیف، مالک جدید باشگاه است. با این حال، افرادی مانند گرت ساوتگیت، گراهام پاتر و توماس توخل نیز برای این نقش پیشنهاد شده‌اند.

یورک ۵۲ ساله معتقد است که مرد فرانسوی می‌تواند منچستر یونایتد را به رقابت برای قهرمانی لیگ برتر و جام‌های دیگر برگرداند.
مهاجم سابق یونایتد همچنین مدعی شد که نامزدهای دیگر در پست مربی‌گری شیاطین سرخ ناموفق خواهند بود.

او گفت: «فعلا فکر نمی‌کنم که زیدان به منچستر یونایتد نزدیک باشد، اما او آنها را به جایی که به آن تعلق دارند برمی‌گرداند. با آمدن زیدان به باشگاه این باور به وجود خواهد آمد که یونایتد دوباره می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود.

نام‌های زیادی را حول باشگاه شنیده‌ام، اما به‌نظر من مربی‌گری باشگاه بزرگی مانند یونایتد کار بسیار دشواری است و همه نامزدها به‌جز زیدان، در صورت قبول مربی‌گری یونایتد، زنده زنده خورده خواهند شد!»

دیگر خبرها

  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • فقط این مربی می‌تواند یونایتد را قهرمان لیگ برتر کند
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • مشکل عجیب یونایتد برای اخراج تن‌هاخ: مربی نیست!
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!