Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:17:23 GMT

اصحاب رسانه لرستان یاور نیروی انتظامی هستند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۶۳۵

اصحاب رسانه لرستان یاور نیروی انتظامی هستند

به گزارش ایرنا سرهنگ علی گلالی روز شنبه در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان اظهار کرد: اصحاب رسانه استان همواره با پوشش مناسب اخبار حوزه نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش مردم تلاش می کنند و یاور همیشگی نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی بوده اند.

وی گفت: در برخی مواقع مشکلات شهری و توجه نکردن به قوانین راهنمایی و رانندگی موجب بروز نزاع می شود و در این راستا ورودی پرونده ها به حوزه انتظامی افزایش می یابد اما باید با فرهنگ سازی زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اصحاب رسانه با اطلاع رسانی و افزایش آگاهی به مردم می توانند فرهنگ اجتماعی، ترافیکی و انتظامی جامعه را گسترش دهند که تاکنون نیز خبرنگاران استان همواره در کنار دستگاه های اجرایی مرتبط، برای داشتن شهری امن تلاش کرده اند.

محمد علیدوستی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان نیز اظهار کرد: رسانه ها با انتشار اخبار مناسب و همکاری با نیروی انتظامی موجب ایجاد احساس امنیت و آرامش می شوند چراکه امنیت در استان زمینه حضور سرمایه گذاران و اشتغالزایی را فراهم می کند.

برچسب‌ها خبرنگار ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرنگار ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خبرنگار ایرنا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی لرستان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین علیزاده، در حاشیه مراسم تکریم نویسنده و روزنامه‌نگار پیشکسوت ارومیه‌ای  گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی و هدایتگران در جهت پیشبرد اهداف والای رسالت رسانه‌ای ما در عصر حاضر هستند که حضورشان باعث تداوم، استمرار و انتقال مفاهیم ارزشمند ملی و دینی به نسل جوان خواهد بود.

وی افزود: امروزه جامعه به شدت درگیر مسائل در حوزه فرهنگ است و در گذشته اصحاب رسانه و خبرنگاران نقشی بی بدیل در ثبت وقایع جنگ در گوشه گوشه جبهه‌های نبرد حق علیه باطل داشتند و این نقش را امروزه نیز باید با شدت و دقت بیشتری ایفا کنند.

جانشین سازمان بسیج رسانه استان آذربایجان‌غربی گفت: آئین‌های نکوداشتی که در مناسبت‌های ملی و مذهبی برای تکریم نویسندگان، روزنامه‌نگاران و هنرمندان مخصوصاً زمانی که در قید حیات هستند، برگزار می‌شود جای تقدیر و تشکر دارد.

علیزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، مستندساز و فیلمبردار خصوصاً شهید مرتضی آوینی، گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی متعلق به همه هنرمندان در تمام حوزه‌ها است و امروز هم نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت نیاز به همکاری و همراهی اصحاب رسانه دارد.

وی در پایان سخنان خود افزود: در این راستا هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی بسیج رسانه استان نیز برای اینکه سهمی در این مراسم داشته باشد در حد توان خود از این روزنامه‌نگار پیشکسوت ارومیه‌ای تجلیل نموده و تقدیرنامه ای با امضای فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تقدیم این هنرمند پیشکسوت و خبرنگار بسیجی کرد.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان نهم استان‌ تهران به رشته‌های مهارتی روی‌آوردند
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه
  • افزایش آمار شهدای خبرنگار در غزه
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • اعلام حمایت خانه مطبوعات و اصحاب رسانه همدان از عملیات وعده صادق
  • وظیفه اصحاب رسانه هدایت جامعه به سوی نیکی ها و فضیلت هاست
  • مهلت ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تمدید شد 
  • تمدید ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه کتاب