Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های شمالی سیستان و بلوچستان به سرنخ‌هایی از انتقال محموله مواد مخدر از محورهای شمالی استان به حوزه مرکزی شهرستان زاهدان و سپس انتقال آن به عمق کشور دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و تکاوران انتظامی در شهرستان‌های شمالی پس از چند روز کار گسترده اطلاعاتی با رصد منطقه، قاچاقچیان مسلح را که با ۲ دستگاه خودروی پژو پارس و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی مواد افیونی در یکی از محورهای فرعی شمال استان به سمت مرکز بودند، شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه با مشاهده مأموران، با عوامل انتظامی درگیر و پس از مواجه شدن با آتش پر حجم تکاوران پلیس مجبور به رها کردن خودروها و فرار به سمت ارتفاعات شدند.

وی بیان کرد: با عکس‌العمل سریع تکاوران پلیس و طی عملیات تعقیب و گریز چهار نفر از قاچاقچیان دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی و متعاقب آن از محل دپو و مخفیگاه آنان ۵۹۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر شامل؛ ۳۰۷ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک، ۱۲۷ کیلوگرم شیشه، ۴۲ کیلو گرم هروئین، ۶۲ کیلو و۴۰۰ گرم حشیش و ۵۲ کیلوگرم کراک به همراه سه قبضه سلاح کلاش و مقادیری مهمات جنگی کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به اینکه قاچاقچیان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مواد مخدر خط قرمز پلیس سیستان و بلوچستان است، سوداگران مرگ مطمئن باشند فعالیت آنان به طور قطع تحت رصد انتظامی است و چنانچه فعالیت و تحرکی در این زمینه انجام دهند منتظر برخورد قاطع و سخت پلیس و تکاوران استان باشند.

کد خبر 5411580

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری مواد مخدر مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک عکس استانها مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان ؛ سرهنگ رضا نوری گفت: در راستای اجرای این طرح ۱۰ سارق، ۱۲ خرده فروش مواد مخدر، یازده معتاد متجاهر و ۱۲ متهم سایر جرائم دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تویسرکان ۲۳ فقره سرقت و بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان تصریح کرد: علاوه بر کشف بیش از ۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع مواد مخدر، ۳۶۰ عدد انواع قرص‌های مخدر غیرمجاز، ۳ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد محترقه پرخطر (اکلیل و سرنج)، ۳ عدد مواد محترقه دست ساز با اکلیل و سنگ ریزه، مقدار ۳ تن سنگ سیلیس قاچاق به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال، ۲ قبضه سلاح شکاری، یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، ۲ عدد خشاب مربوطه، هشت عدد تیر جنگی، یک عدد قمه، ۲۳ فقره انواع سرقت، از جمله چهار دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۱۳ فقره سایر جرائم کشف شد.

سرهنگ رضا نوری با اشاره به لزوم استمرار اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت روزانه در ایام باقی مانده از نوروز، یادآور شد: پنج دستگاه خودرو مزاحم و متخلف نیز طی روزهای اخیر در تویسرکان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با تاکید بر حفظ و نگهداری اصولی اموال از سوی شهروندان، خواستار همکاری بیشتر مردم با پلیس و اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴ کیلو گرم مواد مخدر در دلفان
  • جزئیات دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ تهران
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • کشف بیش از ۹۴ کیلوگرم تریاک در رودسر
  • دستگیری قاچاقچی اصلی شیشه در تهران/کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • دستگیری یکی از موادفروشان بزرگ پایتخت/ کشف ۲۲ کیلو شیشه
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • کشف بیش از ۲ تن مواد مخدر استان بوشهر
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک