Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که برخی از تصمیمات و انتخاب‌های دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی همچنان مبهم است و جای سئوال دارد، انتخاب محمدرضا اخباری و دعوت از او به اردوی تیم ملی در حالی که تیمش در رده سیزدهم جدول قرار داشته و خط حمله تراکتور با ۱۸ گل خورده بعد از پدیده و نفت مسجد سلیمان (دو تیم قعر جدول) ضعیف‌ترین خط حمله لیگ است، یکی از عجیب‌ترین انتخابات تیم ملی است که جای سئوال زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خط خوردن بیرانوند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، اسکوچیچ در اقدامی عجیب از دروازه‌بانی به جای او برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد که هم خودش و هم تیمش در شرایط خوبی به سر نمی‌برند و دروازه این دروازه‌بان به کرات باز شده است. اسکوچیچ در حالی اخباری را جانشین بیرانوند در اردوی تیم ملی کرد که سید حسین حسینی سنگربان آبی پوشان در حالی بهترین عملکرد و آمار را دارد که تیمش هم در صدر جدول قرار داشته و حسینی یکی از بازیکنانی است که پیش از این هم به اردوی تیم ملی دعوت شده بود.

حسینی که سابقه ثبت طولانی‌ترین مدت بسته نگه داشتن دروازه را هم دارد، در این فصل ۱۲ بار درون دروازه استقلال قرار گرفته و تنها ۴ بار دروازه‌اش باز شده که یک بار آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است. حسینی با ثبت ۹ کلین شیت دارای بیشترین تعداد کلین شیت است و این آمارها نشان می‌دهد او در حال حاضر آماده‌ترین دروازه‌بان شاغل در لیگ برتر می‌باشد.

دعوت از دروازه‌بان تیم سیزدهم جدول با سومین خط دفاع ضعیف لیگ از سوی اسکوچیچ وقتی عجیب‌تر و شائبه انگیز تر می‌شود که دروازه‌بان تیم صدرنشین با بهترین عملکرد، بهترین خط دفاعی، کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت به سید حسین حسینی تعلق می‌گیرد که از سوی اسکوچیچ نادیده گرفته شده است.

کد خبر 5411576 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران سید حسین حسینی محمدرضا اخباری فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق فوتبال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر تیم فوتبال پرسپولیس مسابقات انتخابی جام جهانی مهدی طارمی سردار آزمون ویروس کرونا هندبال دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال زنان ایران تکواندو اردوی تیم ملی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی

در کادر بازیکنان تیم فولاد خوزستان بازیکنی حضور دارند که آمار بازی‌اش در این تیم بسیار عجیب به نظر می‌رسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ابراهیم سلجومی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی 31 ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده است، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم

با اینکه معمولاً بازیکنان فولاد شناخته شده هستند، این بازیکن گمنام است. در سایت باشگاه فولاد آمار بازی این بازیکن 16 دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399  یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت 15 دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است. در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصل اخیر به دلیل محدود بودن لیست فولاد به ناچار چند بازیکن خود را در لیست مازاد قرار داد. در فصول گذشته بارها دیده شده است که بازیکنان بزرگ باشگاه خوزستانی به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان خود روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است. هنوز مشخص نیست چرا و چطور این بازیکن گمنام توانسته است در دوره حضور مربیان متوالی هفت فصل پی در پی در این تیم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • خطیر:گرفتن حق امضای من درست نیست، بعضی دنبال هیجان هستند/ امروز بهترین اتفاق بعد از انقلاب برای استقلال بود+فیلم
  • من استرس رفتن علی دایی را داشتم | زوج من و مهدوی کیا نادیده گرفته شد
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • بهترین روش دوش گرفتن برای اجتناب از آسیب رسیدن به پوست
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی