Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@16:43:38 GMT

سردار آزمون جدایی‌اش از زنیت را تأیید کرد؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۷۳۳

سردار آزمون جدایی‌اش از زنیت را تأیید کرد؟ + عکس

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت به نظر می‌رسد پیش از بسته شدن پنجره زمستانی جاری راهی بایرلورکوزن شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون اخیراً به تمامی شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، پایان داد و با امضای پیش‌قراردادی پنج ساله با بایرلورکوزن، مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود مهاجم 27 ساله تیم ملی فوتبال کشورمان تا پایان فصل جاری در زنیت بماند و تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم بوندس‌لیگایی ملحق شود، اما با توجه به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در باشگاه زنیت افتاده است، به نظر می‌رسد او در همین پنجره زمستانی راهی لورکوزن خواهد شد.

رسانه‌های روسی اخیراً از سرد شدن رابطه آزمون و مسؤلان باشگاه در پی عقد پیش‌قرارداد او با زنیت خبر داده‌اند و حتی گفته می‌شود که ملی‌پوش ایرانی به دلیل رعایت نکردن برخی قوانین درون تیمی، ممکن است به تیم ذخیره‌های زنیت تبعید شود.

ماگومد اوزدویف هافبک 29 ساله زنیت با انتشار تصاویری سیاه و سفید از خود و آزمون در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه اجتماعی «اینستاگرام»، به نوعی از هم‌تیمی ایرانی‌اش خداحافظی کرد و نوشت: «رؤیاهایت را دنبال کن. دلم برایت تنگ خواهد شد».

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان هم به نوعی جدایی‌اش از زنیت در همین پنجره زمستانی را تأیید کرد و زیر این پست هم‌تیمی روسی‌اش پاسخ داد: «تو، تمامی هم‌تیمی‌هایم، همه مربیان و تمامی هواداران زنیت همیشه در قلب من هستید».

ترک گروه مجازی زنیت توسط آزمون و احتمال پیوستن زودهنگام به بایرلورکوزن

پیش از این شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان خبر داده بود که مدیران باشگاه بایرلورکوزن تمایل دارند مقدمات حضور سردار آزمون در این تیم آلمانی را از همین نیم‌فصل دوم فراهم کنند، برای همین آماده پرداخت رقمی بین دو تا سه میلیون یورو به زنیت سن‌پترزبورگ هستند تا با جدایی او در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی موافقت کنند.

آزمون 27 ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون لیون، یوونتوس و میلان هم قرار داشت، این فصل رکورد 10 گل زده و چهار پاس گل را از خود در 21 بازی برای زنیت به ثبت رسانده است. او از سال 2019 در عضویت این باشگاه است و تاکنون در 104 بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن 62 گل و ثبت 23 پاس گل شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرلورکوزن تیم فوتبال زنیت روسیه سردار آزمون بایرلورکوزن تیم فوتبال زنیت روسیه سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد

رم در بازی هفته سی و سوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ با تامی آبراهام تعویض شد و برای رم به میدان رفت. او موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند. بولونیا در این بازی توسط اوساما ال عزوزی (دقیقه ۱۳)، یوشوا زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

این برد به بولونیا کمک کرد تا ۶۲ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد و رم هم با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • سردار آزمون گل زد، رم شکست خورد
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)