Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@04:34:39 GMT

سرعت شارژ گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S22 مشخص شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۷۴۱

سرعت شارژ گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S22 مشخص شد

سرعت شارژ سریع سری گلکسی S22 سامسونگ توسط موسسه صدور گواهینامه DEMKO منتشر شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ قصد دارد طی یک رویداد مجازی در ۹ فوریه ۲۰۲۲ میلادی از گوشی‌های پرچم‌دار سری S22 خود از جمله گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولت را رونمایی کند. به نظر می‌رسد که سرعت شارژ خانواده گلکسی S22 در بستر گواهینامه DEMKO مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشات منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گلکسی S22 دارای باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. گوشی گلکسی S22 پلاس احتمال به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد، این گوشی به همراه شارژر ۴۵ واتی در بستر صدور گواهینامه DEMKO دیده شده است. در نهایت گوشی گلکسی S22 اولت را با باتری قوی‌تر پنج هزار میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود و با شارژر ۴۵ واتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اخیراً تصویری از یک آداپتور برق ۴۵ واتی PD سامسونگ در توئیتر منتشر شده است، اما هنوز مشخص نیست که این شارژر در جعبه گوشی‌های گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولت را موجود خواهد بود یا خیر. انتظار می‌رود که شرکت سامسونگ شارژر محصولات را جداگانه به فروش برساند. گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی S22 از شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس نیز پشتیبانی خواهند کرد و با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل یک عرضه خواهند شد.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سه مدل گوشی‌های گلکسی S22، S22 پلاس و S22 اولت را به ترتیب دارای صفحه نمایش‌های ۶.۱، ۶.۶ و ۶.۸ اینچ AMOLED هستند، حسگر اثر انگشت این محصولات در قسمت پایین نمایشگر تعبیه شده است. به نظر می‌رسد که مدل اولت را از وضوح تصویر +Quad HD و مدل معمولی و پلاس از وضوح +FHD بهره می‌برد.

کد خبر 551909

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین سامسونگ گلکسی سامسونگ قیمت گوشی سامسونگ محصولات سامسونگ گوشی موبایل گوشی تلفن همراه گوشی هوشمند معرفی گوشی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق S22 اولت گلکسی S22 S22 پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد

اچ‌پی سه مدل جدید از سری لپ تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن را معرفی کرده است که با ارائه‌ی مجموعه‌ای از ویژگی‌ها، برای پاسخگویی به نیاز‌ها و بودجه‌های مختلف طراحی شده‌اند.

بر اساس گزارش آی‌تی‌هوم، لپ تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن دارای نمایشگر ۱۶ اینچی مات از نوع IPS LCD با وضوح ۱٬۲۰۰ در ۱٬۹۲۰ پیکسل هستند. لپ تاپ‌های مورد بحث از بدنه‌ی فلزی بهره می‌برند که ضخامتش ۱۸٫۶ میلی‌متر و وزنش ۱٫۸ کیلوگرم است.

نسخه‌ی بالارده‌ی لپ تاپ استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، با بهره‌مندی از پردازنده‌ی AMD 8840U و نمایشگر لمسی، گزینه‌ای مناسب برای تولید محتوا و بازی‌های سبک است.

قیمت لپ تاپ جدید اچ‌پی در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۴٬۸۹۹ یوان (حدود ۶۷۶ دلار) و در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۵٬۲۹۹ یوان (حدود ۷۳۲ دلار) است.

اچ‌پی، لپ‌تاپ مورد بحث را با نمایشگر غیرلمسی در کانفیگ‌های یادشده به‌ترتیب با قیمت ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۴۹ دلار) و ۵٬۰۹۹ یوان (حدود ۷۰۴ دلار) نیز عرضه می‌کند.

مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر لپ تاپ استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، از پردازنده‌ی 8540U بهره می‌برد که برای کار‌های روزمره ایدئال است.

قیمت لپ تاپ اچ پی در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۲۹۹ یوان (حدود ۶۷۰ دلار) و در کانفیگ ۱۶ گیگابایت رم با یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی، ۴٬۶۹۹ یوان (حدود ۶۴۹ دلار) است.

لپ تاپ‌های استاربوک پلاس ۱۶ رایزن، از یک درگاه HDMI2.1، دو درگاه USB-A، یک درگاه USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برند و از وای‌فای 6E و بلوتوث ۵٫۳ نیز پشتیبانی می‌کنند.

اچ‌پی ادعا می‌کند که لپ‌تاپ‌های جدیدش شارژدهی ۱۲٫۵ ساعته دارند و با پشتیبانی از شارژ سریع، در عرض ۳۰ دقیقه، ۵۰ درصد شارژ می‌شوند.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ارزان‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ چند؟
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • سرعت دانلود و آپلود این گوشی از آیفون۱۵ بالاتر است!
  • لپ‌تاپ ۲۰۲۴ اچ‌پی با شارژ سریع و عمر باتری ۱۲ ساعته رونمایی شد
  • سامسونگ اپل را شکست داد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۲۷ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ در بازار موبایل
  • برنامه سامسونگ برای سال‌های ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ لو رفت!