Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد. این منطقه در دشت نسبتا مسطحی در میان رشته کوه زاگرس واقع شده و از آب و هوای نیمه مرطوب گرم با زمستان‌های نیمه سرد مواجه است. در روز‌های اخیر که در بیشتر نقاط کشور شاهد بارندگی و آبگرفتگی بودیم شهرستان لردگان نیز از این نعمت الهی به نصیب نماند و معابر شهری با آبگرفتگی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما گفت: روکش آسفالت جاده دانشگاه پیام نور این شهرستان به قدری از بین رفته است که تردد را برای اهالی این منطقه و به ویژه برای دانشجویان دانشگاه پیام نور با مشکل مواجه کرده است و هنگام بارندگی نیز این جاده با آبگرفتگی مواجه می شود و مشکل دوچندان می‌شود.

وی با ارسال فیلمی خواستار رفع این مشکل است.

منبع: شهروند خبرنگار - لردگان

بیشتر بخوانید:

گلایه شهروندان از روکش مخروبه آسفالت جاده دامغان + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روکش آسفالت آبگرفتگی معابر سوژه های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی معابر پاکدشت

به گزارش خبرنگار مهر، بارش باران از صبح دوشنبه در پاکدشت در حالی تداوم دارد، که در میان شهروندان و به ویژه کشاورزان موجی از خوشحالی را به وجود آورده است.

اما این بارشها سبب آبگرفتگی شدید در معابر و گذرگاه‌های شهری پاکدشت شده است.

در برخی از مناطق شهری این آبگرفتگی ها موجب بروز سیلاب شده و مشکلات زیادی را برای تردد شهروندان به ویژه عابرین پیاده و عبور و مرور خودروها به وجود آورده است.

کد خبر 6062347

دیگر خبرها

  • گلایه رانندگان از وضعیت بد آزادراه زنجان - تبریز + فیلم
  • گلایه‌های رامین رضاییان از وضعیت چمن ترکمنستان (فیلم)
  • احداث ۶۶ هزار متر مربع پیاده‌رو در سال گذشته
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • بازدید استاندار ایلام از بیمارستان رازی و گلایه‌های بیماران
  • ورود دادستان رودسر به موضوع آلودگی آب آشامیدنی
  • رفع مشکل آب شرب رودسر تا ۳ ماه آینده
  • کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران زیرذره بین
  • داستان تکراری وضعیت بد آسفالت؛ این بار در کوچه‌های کرونی
  • آبگرفتگی معابر پاکدشت