Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد- کیوان رحمانی گفت: دور دوم تور ایرانی بزرگسالان بانوان تنیس روی میز کشور با حضور ۹۹ بازیکن از ۲۳ استان کشور به صورت مقدماتی و حذفی به میزبانی خانه تنیس روی میز اصفهان برگزار شد.

وی گفت: در این مسابقات "الینا رحیمی" با کسب هشت پیروزی و تنها یک شکست در نیمه نهایی به مقام سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تنیس‌روی‌میز مهاباد گفت: در پایان این رقابت‌ها نیز "شیما صفایی" از همدان و "مریم فرعی" از البرز به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و کیمیا رستمی نیز به صورت مشترک در جایگاه سوم قرار گرفت.

به گفته رحمانی این بازیکن مهابادی جزو تنیسور‌های رده سنی جوانان کشور است، اما به دلیل پتانسیل بالا در رده بزرگسالان در این رقابت‌ها شرکت کرده و موفق به کسب عنوان سوم کشور نیز شد.

الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوی‌های تیم ملی عضویت داشته و سابقه قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنیس روی میز مسابقات کشوری تیم ملی تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی‌محمد زنگانه در این پیام آورده است: کسب سهمیه المپیک برای نخستین بار در تاریخ ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران توسط «مهدی الفتی» دلاور مرد گلستان و فرزند برومند و رشید سرزمین برادری، موجب شور، شعف و شادمانی تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان شد.

این پیام می افزاید : گلستان استانی ورزش خیز و ورزشکار پرور است و همواره نام فرزندان این خطه بر تارک ورزش این سرزمین درخشیده است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد : بی‌تردید قرار گرفتن مهدی الفتی در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک پاریس با ۶۲ امتیاز اتفاقی ارزشمند است که برای نخستین بار در تاریخ ورزش ژیمناستیک این کشور اسلامی رخ داد.

زنگانه افزود: اینجانب کسب سهمیه المپیک پاریس توسط مهدی الفتی را به مردم فهیم ایران و استان گلستان، به خصوص جامعه ورزش استان و مدیران تلاشگر ورزش استان تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم با تلاش همه فرزندان این سرزمین شاهد رشد و بالندگی بیش از پیش نگارستان اقوام ایران زمین باشیم.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • رقابت دو هفته‌ای تنیسور‌های ساحلی جهان به میزبانی کیش
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای گزینشی المپیک