Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - پیام نجفی گفت: در راستای اجرای دستورالعمل رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی، استان اصفهان نیز برای برنامه‌ریزی برگزاری ۳۴ رویداد فناورانه به صدور احکام ستاد استانی اقدام کرده و احکام رؤسای کارگروه‌های واحد‌های دانشگاه‌های استان صادر و کارگروه‌های واحدی نیز تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یکی از بخش‌های اصلی رویداد، بخش هزار ایده و استارت‌آپ و هزار شرکت فناور و خلاق است که پس از ابلاغ دستورالعمل رویداد ملی گام دوم در این استان علاوه‌بر برگزاری جلسات متعدد به‌صورت مجازی و حضوری به برنامه‌ریزی برای جذب حداکثری هسته‌ها و شرکت‌های فناور و خلاق اقدام شده است.

بر این اساس، رویداد‌های مختلفی طراحی شده است که برنامه‌ریزی برگزاری ۳۴ رویداد فناورانه برای ۱۵ مرکز رشد استان شامل ۶ چالش فناوری در حوزه‌های تخصصی، یک جشنواره کسب و کار خلاق، هشت استارت‌آپ ویکند و ۱۹ ایده بوده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه ازاد گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک

رئیس انجمن ژنتیک با اشاره به برگزاری ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک در خرداد ماه امسال، گفت: این رویداد با شعار «ژنتیک برای سلامت، امنیت غذایی و حفظ ذخایر ژنتیکی؛ نیاز آنی و ضرورت آتی» با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر مختار جلالی جواران امروز در نشست خبری ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران، گفت: جشنواره ژنتیک از ۲ تا ۴ خرداد ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود. این جشنواره در قالب فن بازار و ایده بازار خواهد بود.

وی گفت: در این رویداد در کنار سخنرانی‌ها، نشست‌های تخصصی در حوزه‌های مرزهای دانش برگزار می‌شود. تلاش داریم در این رویداد آخرین یافته‌های کشور در حوزه‌هایی چون انسانی، جانوری، زیست‌واره‌ها، سلول‌های بنیادی و ذخایر ژنتیک ارائه شود.

جلالی، شعار این کنگره را «ژنتیک برای سلامت، امنیت غذایی و حفظ ذخایر ژنتیکی؛ نیاز آنی و ضرورت آتی» عنوان کرد و یادآور شد: انجمن ژنتیک ایران با قدمت نیم قرن فعالیت در تلاش است تا این حوزه علمی را در کشور توسعه دهد و معتقدیم ایران، تنها محدود به تهران نمی‌شود؛ از این رو با ایجاد شعب انجمن در سایر شهرها در این زمینه اقدام شد.

رئیس انجمن ژنتیک ایران از حمایت و همکاری ۴ دانشگاه بین‌المللی از این رویداد خبر داد و گفت: دانشگاه سلیمانیه عراق، کردستان عراق، دانشگاه هرات و دانشگاه کانکاست روسیه در این رویداد همکاری دارند.

وی با اشاره به ذخایر ژنتیکی کشور، گفت: با توجه به لوح سفالی که با قدمت ۵ هزار ساله در کشور کشف شده و در آن نحوه اصلاح اسب نشان داده شده است، با چنین سابقه‌ای پیشنهاد شد تا این رویداد با رویکرد ژنتیک برگزار شود.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • برنامه‌ اصلی منطقه آزاد چابهار بهره‌مندی از ظرفیت تخصصی دانشگاه‌های فعال است
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با ۱۸۰۰ شرکت‌کننده آغاز به‌کار می‌کند
  • پورکمالی: عملیات «وعده صادق» تبلور غیرت ملّی و مبیّن پیشرفت‌های فناورانه کشور است
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • استقبال دانشگاه آزاد از رویداد‌های خلّاق فرهنگی و صنعتی شهرستان قدس
  • دنیا ظهور یک ابرقدرت جهانی را با چشم خود دید
  • برگزاری ایده‌بازار حوزه ژنتیک در دانشگاه شهید بهشتی/مهلت ارسال ایده‌ها
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک