Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نقل از المیادین، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله در سخنانی اعلام کرد که نیروهای یمن با شلیک یک فروند موشک بالستیک محل تجمع بزرگ مزدوران تحت امر امارات در "عسیلان" در استان شبوه را هدف قرار دادند.

وی در این باره گزارش داد: هدف مورد نظر به دقت مورد هدف قرار گرفت.

یحیی سریع درباره شمار تلفات دشمن در این عملیات نیز گفت: طی این عملیات بیش از ۴۰ مزدور از جمله چند سرکرده به هلاکت رسیدند و تعدادی خودرو و تجهیزات آنها نیز منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

310 310

کد خبر 1597502

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم

به گزارش جماران؛ المیادین از عملیات حزب‌الله علیه یک هدف در عرب العرامشه واقع در الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی و شلیک دو فروند موشک کالیبر سنگین خبر داد.

در این حمله یک ساختمان و یک خودرو در عرب العرامشه هدف قرار گرفت که به زخمی شدن چندین اسرائیلی منجر شد. 

رسانه‌های اسرائیلی با تائید خسارات سنگین وارده به یک ساختمان و خودرو در عرب العرامشه، شمار زخمی‌های این حمله را شش نفر اعلام کردند که حال یکی از آنها وخیم است. 

 

بیانیه حزب‌الله لبنان درباره جزئیات عملیات ویژه در عرب العرامشه

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از مردم پایدار نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت آن‌ها و در پاسخ به ترور شماری از رزمندگان حزب‌الله در عین بعال و الشهابیه، عملیات عرب العرامشه را انجام داده است. 

نیروهای مقاومت حمله‌ای ترکیبی با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر  فرماندهی محرمانه شناسایی نظامی اسرائیل در عرب العرامشه انجام دادند و موجب کشته و زخمی شدن چندین نفر شدند. 

 

المیادین لبنان به نقل از رسانه‌های صهیونیستی: شمار زخمی‌های حمله به عرب العرامشه، به ۱۳ نفر رسید. حال ۲ نفر وخیم گزارش می‌شود.

 

افزایش زخمی‌های اسرائیلی به ۱۸ نفر 

تلویزیون رژیم اسرائیل اعلام کرد، زخمی‌های حمله ساعتی پیش حزب‌الله به یک مقر تازه احداث نیروهای اطلاعاتی اسرائیل (در عرب العرامشه - شمال فلسطین اشغالی) به ۱۸ نفر افزایش یافته است. حال ۴ نفر وخیم گزارش شده بود.

 

 

شلیک دو موشک از جنوب لبنان 

خبرنگار الجزیره گزارش کرد، دقایقی پیش، دو موشک هدایت‌شونده به مقر اسرائیلی الرمثا در منطقه کفرشوبا شلیک شد

در پی عملیات ویژه پهپادی حزب الله در عرب العرامشه نیز، یگان توپخانه اسرائیل، در دقایق پیش، نقاطی در جنوب لبنان را هدف آتش توپخانه قرار داده است.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 3.49M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • عملیات ویژه حزب‌الله در عرب العرامشه/ خسارت سنگین به تجهیزات دشمن و زخمی شدن چندین صهیونیست + فیلم
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب العرامشه در الجلیل
  • زخمی شدن ۶ صهیونیست در حمله موشکی به عرب عرامشه در الجلیل
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲۵ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در بادغیس
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی